دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1396 - 14:00

کوله قابل‌ تبدیل به صندلی و رختخواب برای طبیعت‌گردان

طبیعت‌گردی و ماجراجویی در اماکن ناشناخته نیاز به استفاده از برخی ابزار و ملزومات دارد و یک محصول جدید می‌تواند این کار را راحت‌تر کند.
کد خبر : 232223

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، یافتن محلی راحت برای استراحت و نشستن در زمان چادر زدن در جنگل و صحرا باعث تمدد اعصاب، آرامش و تجدید قوا می‌شود.


«PacBack Trio» یک اختراع جذاب است که می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند. این کوله سبک و کم حجم پس از بازشدن تبدیل به یک صندلی نرم و مناسب برای نشستن می‌شود و می‌توان آن را در عرض چند ثانیه به یک رختخواب برای خوابیدن هم تبدیل کرد.


PacBack Trio حاصل تجربه چند طبیعت‌گرد جوان است که نمونه اولیه این محصول را در زمان تحصیل در دانشگاه تولید کرده بودند. وزن کل این کوله و محتویاتش ۹۰۰ گرم است و ابعادش از ۲۴ در ۱۱ سانتی‌متر فراتر نمی‌رود. این کوله بعد از باز شدن و تبدیل شدن به رختخواب هم ۱۸۲ سانتی‌متر طول و ۵۱ سانتی‌متر عرض دارد.


این محصول با باد کردن از طریق دهان پر می‌شود و قابل استفاده خواهد بود ولی از مقاومت و استحکام کافی در صورت برخورد با اشیا و گیاهان تیز و خاردار برخوردار است. البته در صورت برخورد شدید با چنین موانعی احتمال سوراخ شدن آن وجود دارد.


منبع: مهر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب