دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1396 - 10:14
با شعار "سالم زیستن، هنر است"

فراخوان نهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی وزارت بهداشت اعلام شد

جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در نهمین دوره خود نام "سیمرغ" را که یک پرنده درمانگر افسانه‌ای است برای خود برگزید و با اعلام فراخوان، تمامی دانشجویان ایران و کشورهای مختلف سراسر دنیا از هر دین و زبان و آئین و مذهب را به شرکت در این جشنواره دعوت کرد.
کد خبر : 225156

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت،این جشنواره در دوره‌های گذشته با اهدافی چون تقویت فضای پرنشاط و ایجاد انگیزه فرهنگی و هنری در میان دانشجویان و استادان و جامعه پزشکی کشور برگزار می‌شد و امسال برای اولین‌بار در بخش بین‌الملل نیز برای دانشجویان سراسر دنیا اعلام فراخوان کرده است.


جشنواره فرهنگی نهم با شعار " سالم زیستن، هنر است" تلاش دارد که سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیا و اولیا الهی است را در جامعه دانشگاهی کشور ترویج کند.


این جشنواره که ازین پس با نام "سیمرغ" شناخته خواهد شد در "بخش آزاد" ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی کشور، "بخش فرهنگ سلامت" ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و "بخش بین‌الملل" با موضوع "فرهنگ سلامت" ویژه دانشجویان سراسر دنیا برگزار خواهد شد.


بر اساس اعلام دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در این جشنواره بین‌المللی از تاریخ 10 آبان آغاز و تا تاریخ 1 بهمن ادامه خواهد داشت.


دانشجویان و علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره به آدرس اینترنتی https://www.festivalf.ir مراجعه کنند.


"جشنواره بین المللی سیمرغ" در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، بهار ۱۳۹۷ در شهر تهران برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته