دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1396 - 10:29

فوت دانشجویی دیگر در شهرکرد/ گازگرفتی یا خودکشی؟

دانشجوی دختر دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد شب گذشته در خوابگاه بهارستان این دانشگاه فوت کرده است و تاکنون علت فوت وی مشخص نشده است.
کد خبر : 218828

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شب گذشته دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خوابگاه بهارستان این دانشگاه درگذشت. این دانشجوی جوان که ترم نهم رشته پزشکی بود، دیشب بین ساعات ۲۰ تا ۲۲ در حمام خوابگاه درگذشت. پزشکی قانونی هنوز علت مرگ این دانشجوی جوان را اعلام نکرده است.


در پی این اتفاق روابط عمومی دانشگاه شهرکرد درباره فوت دانشجوی پزشکی اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن درباره این حادثه توضیح داد.


در این اطلاعیه آمده است:


«شامگاه دیشب در یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یکی از دانشجویان دختر دچار ایست کامل قلبی تنفسی گردید که علی‌رغم اقدامات کامل احیا از سوی اورژانس و نیز انتقال بیمار به بیمارستان آیت‌الله کاشانی متاسفانه نتیجه احیا موفقیت‌آمیز نبود و این دانشجو فوت کرد.


مراتب از همان دقایق اولیه به اطلاع مسئولان دانشگاه رسانده شد و ریاست دانشگاه به همراه تعدادی از معاونان و مسئول حراست و بازرسی دانشگاه در بیمارستان و همچنین در محل وقوع حادثه حضور یافتند و از نزدیک در جریان چگونگی وقوع حادثه قرار گرفتند و اعلام همدردی با دانشجویان کردند و به بررسی همه ابعاد حادثه تا مشخص شدن نتیجه قطعی تاکید کردند. بدیهی است بعد از قطعی‌شدن و اعلام علت مسئله از طرف مراجع ذی‌صلاح از طریق روابط عمومی دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.»


این درحالیست که دانشجویان این خوابگاه با فعالیت گسترده در فضای مجازی تاکید کرده‌اند که علت فوت وی گازگرفتگی بوده و سایر دلایل مطرح شده نظیر سکته یا خودکشی، توجیهی از سوی مسئولین دانشگاه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته