دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1396 - 11:15

وضعیت علوم سیاسی در ایران بررسی می‌شود

همایش سالانه انجمن علوم سیاسی ایران با موضوع «وضعیت رشته علوم سیاسی؛ اکنون و آینده» با حضور چهره‌های علمی عرصه سیاست و دیگر شخصیت‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر : 214425

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، وضعیت علوم سیاسی در جهان، وضعیت علوم سیاسی در ایران امروز، آسیب‌شناسی علوم سیاسی در ایران سه محور مهم یازدهمین همایش انجمن علوم سیاسی ایران است.


در این همایش موضوعات مهمی از قبیل آسیب‌شناسی آموزش و پژوهش علوم سیاسی در ایران؛ مطالعه مقایسه‌ای دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی دولتی و غیر‌دولتی؛ آسیب‌شناسی شیوه‌های سنجش، آزمون و پذیرش دانشجو در علوم سیاسی؛ آسیب‌شناسی انجمن‌های علمی در علوم سیاسی ایران؛ آسیب‌شناسی نشریات تخصصی در علوم سیاسی ایران؛ تقلب و تخلف علمی در پژوهش‌های دانشگاهی، آسیب ها و راهکارها؛ بازنگری در سرفصل‌های علوم سیاسی، بومی و اسلامی‌سازی علم سیاست، آسیب‌ها و راهکارها؛ وضعیت زنان در جامعه علوم سیاسی و آینده‌پژوهی وضعیت علوم سیاسی در ایران بررسی می‌شود.


علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند چکیده آثار خود را در قالب۴۰۰ کلمه با بیان مساله و سوال و کلید واژه و مشخصات نویسنده تا 30 مهر و اصل مقالات را تا 15 آذر امسال به پست الکترونیک (ipsapolitics@gmail.com) ارسال کنند. این همایش بهمن امسال در تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته