دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1396 - 15:28
در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود؛

فراخوان پنجمین رویداد ارائه استارات‌آپ‌ها به سرمایه‌گذاران

مرکز فن‌بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس برای جذب سرمایه برای استارتاپ‌‏های حوزه سلامت و محیط زیست با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور پنجمین رویداد استارتاپ دمو را در زمینه سلامت و محیط زیست برگزار خواهد کرد.
کد خبر : 201734

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این رویداد شهریور امسال در دانشگاه صنعتی‌شریف با حضور سرمایه‌‏گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه سلامت و محیط‌زیست به عنوان سرمایه‌پذیران برگزار می‌شود.


هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ­‌ها با سرمایه‌­گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ­‌ها) برگزار می­‌شود و استارتاپ­‌ها می­‌توانند در آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.


سرمایه­‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌­ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر می‌کنند.


یکی از خلأهای زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه‌پذیری از یک طرف و برای سرمایه‌گذاران و بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.


متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا 27 مرداد می‌توانند به سایت اینترنتی مرکز فنبازار ملی ایران به نشانی www.techmart.ir مراجعه یا با شماره تلفن 76251231 و شماره تلفن‌های 16-66083015 تماس بگیرند. همچنین فرم ثبت‌نام از طریق لینک https://files.techmart.ir/docs/5th.StartupDemo.rar قابل دریافت است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته