دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1396 - 13:29

تمدید مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی تا پایان خرداد

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در جشنواره نشریات بسیج دانشجویی کشور "قلمه" تا ۳۱ خرداد امسال تمدید شد.
کد خبر : 184040

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این جشنواره با هدف شناسایی نشریات بسیج دانشجویی و تقدیر از برگزیدگان نشریات پس از چندسال وقفه دوباره از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی در حال برگزاری است.


فعالان نشریات بسیج دانشجویی می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی asar.bsohonar.ir و ارسال آخرین نشریات بسیج دانشگاه و نیز آثار و مطالبی که در نشریات بسیج دانشجویی منتشر کرده‌اند؛ در قسمت‌های مختلف این مسابقه شرکت کنند.


مسابقه‌ جشنواره‌ «قلمه» در سه بخش نشریه برتر، مطلب برتر و بخش ویژه برگزار می‌شود . نشریه‌ برتر، دارای زیرعنوان‌های برترین محتوا، برترین طراحی و انتخاب و بهترین نشریه‌ بسیج دانشجویی کشور در مجموع است.


بخش مطالب برتر شامل انتخاب بهترین یادداشت و نقد، گزارش و خبر، مصاحبه، متون ادبی (شعر و داستان کوتاه)، طنـز، تصویرسازی و کاریکاتور، تیتر اول نشریه، و لوگو یا نشان نشریه است. بخش سوم که بخش ویژه‌ی جشنواره است، شامل گزینش آثار برتر در موضوعات مشکلات استانی و بومی، مشکلات صنفی و دانشگاهی، انتخابات، امر به معروف و نهی از منکر، و اقتصاد مقاومتی است.


آثاری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که علاوه بر داشتن مجوز انتشار از دانشگاه و ناحیه‌ بسیج دانشجویی استان خود، از مهر ۹۴ تا‌کنون حد‌اقل سه شماره از نشریه خود را منتشر کرده باشند. نشریات بسیج دانشجویی، برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ خرداد ۹۶ فرصت دارند که آثار خود را از طریق مدیریت فرهنگی ناحیه‌ بسیج دانشجویی استان، به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب