دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1395 - 15:36

همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی

همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی امروز 30 آذرماه 1395 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. اکبر هاشمی، دبیر این همایش، گفت در سنت ایرانیان شب یلدا شب دورهمی خانواده‌هاست. شبی که بزرگ و کوچک گردهم می‌آیند و از کسب‌وکار و زندگی روزمره می‌گویند و می‌شنوند. جمعی از فعالان اکو سیستم نیز برآن شدیم که در این شب ایرانی، خانواده بزرگ کارآفرینان اکو سیستم استارتاپی ایران را گردهم آوریم و در فضایی دوستانه فارغ از رقابت‌های روزمره به گفت و شنود بپردازیم و از بیم‌ها و امیدهایمان به آینده‌ روشن سخن بگوییم.
کد خبر : 144069

به گزارش گروه علم و فناوری آنا،‌ هاشمی افزود: «به شکرانه نزدیک به یک‌سال فعالیت، موفقیت‌ها و شکست‌هایمان را با انار و هندوانه مزمزه کنیم و تفالی به حضرت حافظ بزنیم و بر همدلی‌ها بیفزاییم».


دبیر همایش «یلدای کارآفرینان استارتاپی» در مورد برنامه‌های این همایش گفت: «در این همایش که فعالان اکو سیستم استارتاپی و مدیران استارتاپ‌ها حضور خواهند داشت. سه پنل برگزار خواهد شد».


پنل اول که پنل «کارآفرینان قهرمانان ملی» نام دارد با حضور مدیران مطرح‌ترین و بزرگ‌ترین استارتاپ‌های ایران برگزار می‌شود. مدیریت این پنل را میلاد صابری، از فعالان اکوسیستم، برعهده دارد. در این پنل محمد جواد شکوری مقدم، مدیر عامل آپارات، سعید محمدی، بنیانگذار دیجی کالا، علیرضا صادقیان، مدیرعامل نت برگ، نازنین دانشور، مدیرعامل تخفیفان و شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ، با یکدیگر به گفت‌وگو می‌پردازند.


در پنل دوم مدیران و بنیانگذاران مراکز نوآوری و شتاب‌دهی در مورد صیانت از نخبگان و ایده‌های جوانان ایرانی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت. رضا کلانتری نژاد بنیانگذار شتاب‌دهنده شزان این پنل را مدیریت خواهد کرد. در این پنل آقایان محمد امین صمیمی مدیرعامل شفق، محسن ملایری، مدیرعامل آواتک و حمزه قطبی نژاد، مدیرعامل نوتک حضور دارند.


و در پنل سوم که با مدیریت شهرام شریف از روزنامه‌نگاران با سابقه و از فعالان اکو سیستم استارتاپی ایران، برگزار می‌شود. مدیران ارشد صندوق‌های جسورانه به موضوع تامین مالی کسب و کارهای نوپا خواهند پرداخت.


گفتنی است این همایش توسط جمعی از فعالان اکو سیستم استارتاپی ایران برگزار شده است که می‌توان به برخی از حامیان این همایش اشاره کرد: انجمن کسب و کارهای ایرانی،سایت آی‌تی ایران،کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی،هفته نامه شنبه، بانی، اتاق بازرگانی اصفهان، ایوند،راه پرداخت،همفکر مشهد،باشگاه موفقان،روزنامه اصفهان امروز،همفکر تهران. همچنین کسانی که تمایل به شرکت در این همایش دارند، می توانند از طریق لینک ایوند ثبت نام کنند.
کاربران می‌توانند مطالب مربوط به این رویداد را با هشتگ #IranYeka و #یلدای_کارآفرینان_استارتاپی دنبال کنند یا به اشتراک بگذارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته