دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1395 - 11:57
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای به واحدها ابلاغ کرد

ثبت نشریات دانشجویی واحدها در پایگاه رسمی نشریات دانشجویی واحدهای دانشگاهی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای اعلام کرد که همه نشریاتی که از اول فروردین 95 مجوز دریافت کردند، یا اقدام به چاپ کردند و همه نشریاتی که بعد از این مجوز چاپ و انتشار دریافت می‌کنند باید در پایگاه رسمی نشریات دانشجویی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور و نمایه‌سازی نشریات دانشجویی ثبت‌ شوند.
کد خبر : 138965

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پیرو راه‌اندازی پایگاه رسمی نشریات دانشجویی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور و نمایه‌سازی نشریات دانشجویی، دکتر سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، در بخشنامه‌ای ارسال نشریاتی که از اول فروردین 95 مجوز دریافت کرده‌اند یا اقدام به چاپ کرده‌اند یا نشریاتی که بعد از این مجوز چاپ و انتشار می‌گیرند به مدیریت این پایگاه را ابلاغ کرد.


براساس این بخشنامه فایل pdf به صورت لوح فشرده به همراه تصویر مجوز انتشار نشریه صادر شده از سوی کمیته ناظر بر فعالیت نشریات واحدهای دانشگاهی باید از طریق یکی از آدرس‌های www.iaumag.ir و info@iaumag.ir ارسال شود.


برای برنامه‌ریزی دقیق درباره محاسبه هزینه‌ها و بودجه‌بندی در مورد سیاست‌های حمایتی، فقط نشریات ثبت شده در این پایگاه حق شرکت در برنامه‌های نمایشگاهی، جشنواره‌ای، دوره‌های آموزشی و بهره‌مندی از بودجه های حمایتی را خواهند داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته