دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1395 - 12:51
توسط انستیتو ملی بازی‌سازی و با دوره‌های Power Up

تخصصی‌ترین دوره‌های آموزشی بازی‌سازی برگزار می‌شود

دورهمی معرفی دوره‌های جدید انستیتوی ملی بازی‌سازی، یک‌شنبه 28 شهریور ماه، با حضور مسئولان انستیتو و جمعی از علاقه‌مندان به بازی‌سازی برگزار شد.
کد خبر : 119636

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در ابتدای این دورهمی، شهاب کشاورز، مدیر انستیتوی ملی بازی‌سازی به تشریح عملکرد پنج ساله‌ این مرکز آموزشی پرداخت و دلایل نیاز به یک دوره‌ تخصصی‌تر در صنعت بازی‌سازی کشور را برشمرد.


کشاورز، دوره‌های Power UP را پاسخگوی این نیاز دانست و گفت: «افرادی که به عنوان خروجی این دوره‌ها فارغ‌التحصیل خواهند شد، از تخصص بیش‌تری نسبت به فعالان حاضر در صنعت برخوردار خواهند بود و توانایی راهبری تیم‌ها در رشته‌ تخصصی خود را خواهند داشت».‌


در ادامه، هادی اسکندری، یاسر ژیان و امیرحسین عرفانی به ترتیب به عنوان مدیران رشته‌های طراحی بازی، فنی و هنری به تشریح رشته‌ها پرداختند و سرفصل‌های دروس، پیش‌نیازها و دیگر موارد مهم را برای حاضران برشمردند. رشته‌ طراحی هنری، به دلیل گستردگی خود به دو بخش دوبعدی و سه‌بعدی تقسیم شده است.


دوره‌های PowerUP، نام دوره‌های تخصصی جدیدی است که به خدمات آموزشی انستیتوی ملی بازی‌سازی اضافه شده و قرار است به صورت محدود به تربیت نیروی متخصص بپردازد. از ویژگی این دوره‌ها، برخورداری از هیات‌ علمی تمام‌وقت، اساتید برتر، انسجام دوره‌ها و همین‌ طور مزایایی که انستیتو برای دانش‌پژوهان در نظر گرفته است، اشاره کرد. از جمله، اعزام دانش‌پژوهان به رویدادهای بین‌المللی، دادن کمک‌هزینه برای ساخت بازی‌های مستقل و امکان دسترسی به بانک جامعی از کتب، مقالات و دیگر موارد مرتبط با بازی‌سازی.


پیش‌ثبت‌نام این رشته‌ها تا یک مهرماه ادامه دارد و از سوم تا هشتم مهر زمان مصاحبه و گزینش افراد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ این دوره‌ها به سایت انستیتوی ملی بازی‌سازی مراجعه کنند یا به‌طور مستقیم با انستیتوی ملی بازی‌سازی تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته