دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1395 - 16:11

بازی «پوکمن گو» به دنیای ربات‌ها هم رسید

یک بازی خبرساز تلفن همراه که به نظر می‌رسد چالش جدید بسیاری از کشورهاست حالا به دست ربات‌ها هم افتاده است.
کد خبر : 104200

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از مهر، بازی «پوکمن گو» که رکورد دانلود اپلیکیشن در یک بازه زمانی مشخص را شکسته است یک بازی ویدئویی در سبک واقعیت افزوده محسوب می‌شود که نه تنها انسان‌ها بلکه ربات‌ها را نیز به خود مشغول کرده است.


ربات Baxter یکی از پیشرفته‌ترین ربات‌های صنعتی دنیا محسوب می‌شود و هم‌اکنون در یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی مشغول به فعالیت است حالا یکی از علاقه‌مندان جدی بازی پوکمن‌گو شده است به طوری که عکس مربوط به در دست گرفتن تلفن همراه و تماشای این بازی در رسانه‌های مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.



این خبر از آن جهت پراهمیت عنوان شده است که از ربات Baxter به عنوان یکی از جایگزین‌های احتمالی انسان‌ها در بسیاری از امور یاد می‌شود.


به تازگی این ربات تلفن همراهی را که در آن بازی پوکمن‌گو نصب شده بود را در دست گرفته است و در حین بازی با آن موفق به شکار یکی از پوکمن‌ها شد. شکار این موجودات از چنان هیجانی برخوردار است که گفته می‌شود در برخی موارد صدها کاربر بازی برای شکار یکی از آنها راهی مناطق خطرناک و دورافتاده می‌شوند.


ربات Baxter قابلیت‌های فنی چشمگیری دارد اما اینکه توانسته تلفن همراه را در دست بگیرد و بازی پوکمن‌گو را انجام دهد مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته