دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1397 - 20:55
عضو حزب مؤتلفه در گفتگو با آنا:

نمایش مضحک نتانیاهو ناشی از جهل است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ادعای نتانیاهو از جهل او ناشی می‌شود و می‌خواهد افکار عمومی جهان را از جنایت‌های صهیونیست‌ها منحرف سازد.
کد خبر : 314354

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با ادعای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کشف انبار تجهیزات هسته‌ای در تورقوزآباد تهران، گفت: این ادعای نتانیاهو نشان از نادانی و خصومت رژیم صهیونیستی است و اطلاعاتی که امروز از ایران دارند از جهل آن‌ها ناشی می‌شود و می‌خواهند افکار عمومی جهان را از جنایت‌هایی که انجام می‌دهند، منحرف سازند.

وی با بیان اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چنین ادعایی را سال گذشته هم مطرح کرده بود، افزود: نمایش چنین بازی‌هایی در مجامع بین‌المللی جای تأسف برای این نهادها دارد که به این فرد وقت سخنرانی می‌دهند. 

این عضو حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: تورقوزآباد امروز به‌عنوان یک اصطلاح میان مردم ایران مطرح شده و ادعاهای نتانیاهو و دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مورد تمسخر قرار گرفته‌اند. 

آصفری با بیان اینکه تمامی مکان‌های هسته‌ای کشور تحت نظر آژانس بین‌المللی هسته‌ای است، گفت: تمامی فعالیت‌های هسته‌ای کشور با هماهنگی آژانس صورت می‌گیرد و هیچ لزومی ندارد که خارج از چارچوب آژانس حرکت کنیم، لذا این رژیم غاصب به جای طرح این مسائل بهتر است درباره اینکه چرا خودش عضو NPT نمی‌شود، توضیح دهد که به‌عنوان یک تهدید برای ملت‌های منطقه به‌شمار می‌رود. 

وی ادعای نتانیاهو را برای فرار از پاسخگویی به سؤال‌های آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای دانست و افزود: این رژیم خارج از معاهدات بین‌المللی به فعالیت هسته‌ای ادامه می‌دهد و باید برای تمام فعالیت‌های خود پاسخ دهد. 

انتهای پیام/4079/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته