دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1395 - 09:13

معلم پهپادی تنیس

محققان پهپادی تولید کرده‌اند که علاوه بر آموزش تنیس به کارآموزان و فراگیران، عملکرد آنها را نیز تحت کنترل می‌گیرد.
کد خبر : 98902

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از Engadget، محققان پهپادی را ابداع کرده‌اند که توپ را هنگام بازی از بالا برای فردی که مشغول بازی است پرتاب می‌کند و او می‌تواند ضربه‌های مختلفی را با توپ آزمایش کند.


ادغام عملکرد وسایل نقلیه هوایی خودکار با آموزش، مرزهای فناوری و ورزش را گسترده می‌کند. پهپاد تنیس‌باز توپ را به وسیله یک ریسمان خیلی نازک معلق می‌کند و با هر دستور آن را پرتاب می‌کند.


این پهپاد همچنین مجهز به یک دوربین 4K رو به پایین است که برای مربیان در نظر گرفته شده است تا از این طریق بتوانند فرم و تکنیک بازی بازیکنان خود را تحت کنترل داشته باشند.


این پهپاد، تنها نمونه‌ای از پهپاد تجاری DJI Phantom 3 است که برچسب باشگاه‌های زنجیره‌ای Virgin Active روی آن حک شده است. اما این گامی رو به جلو برای ساخت پهپادهایی محسوب می‌شود که بتوانند توپ تنیس را در زوایا و سرعت‌های مختلف به سمت بازیکن شلیک کنند که این کار باعث حرفه‌ای شدن ضربات بازیکنان تنیس می‌شود.


این پهپاد در باشگاه زنجیره‌ای Virgin Active واقع در «نورث‌وود» مورد آزمایش قرار گرفته است و علاقه‌مندان به تنیس می‌توانند به همراه این پهپاد ورزش تنیس را یاد بگیرند و عملکرد خود را در این بازی بهبود بخشند.


مترجم: ندا اظهری


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش پهپاد تنیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته