دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1395 - 16:37
با حمایت اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان

انجمن گردشگری ورزش دانشگاهی راه‌اندازی شد

اولین جلسه رسمی هم‌اندیشی اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان با ریاست دکتر محمد پورکیانی مدیرکل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان و دیگر صاحب‌نظران در محل این سازمان برگزار شد.
کد خبر : 97894

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان امور دانشجویان، اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان نیز با توجه به رویکرد شکوفایی شخصیت‌های علمی، ورزشی و شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ورزش دانشگاه‌ها، با هدف ایجاد نهضت اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای دانش‌آموختگان رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در سراسر کشور، فراهم‌سازی زمینه‌های مناسب برای شکوفایی شخصیت‌های علمی ورزشی و شناخت و معرفی توانمندی‌های آنان و ایجاد ارتباط با مجامع و نهادهای فعال ورزشی در امر گردشگری به منظور بهره‌مندی از تجربیات آنان و ... انجمن گردشگری ورزش دانشگاهی را راه‌اندازی کرده است.


محمد پورکیان مدیرکل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: «امیدواریم با بسترسازی و حمایت‌های وزارت علوم و اهتمام و همیاری همه دانشگاه‌ها از این صنعت سبز و پرمنفعت برای توسعه و رشد علمی ورزشی و خوداتکایی دانشگاه‌ها، حداکثر بهره‌مندی را داشته باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته