10:10 15 / 02 /1404

امکان تحلیل کلیدواژه‌های ایرانی بر مبنای داده‌های واقعی توسط یک استارت‌آپ ایرانی

امکان تحلیل کلیدواژه‌های ایرانی بر مبنای داده‌های واقعی توسط یک استارت‌آپ ایرانی
یک تیم استارت‌آپی ایرانی امکان تحلیل کلیدواژه‌ها را بر مبنای داده‌های واقعی جست‌و‌جو‌های کاربران را فراهم کرد.

اسماعیل نورمحمدی مدیر این تیم استارت‌آپی با تأکید بر اینکه ابزار‌های هوش مصنوعی این قدرت را دارند تا دنیای سئو و مقاله‌نویسی طبق کلمات کلیدی را متحول کنند، گفت: این ابزار‌های هوشمند خدماتی مانند Answer The Public، اما در سطحی فراتر ارائه می‌دهند. با همین نگاه، کیوردچی نیز به کاربران فارسی‌زبان کمک می‌کند متوجه شوند مردم در گوگل، اینستاگرام، یوتیوب و حتی دیجی‌کالا دقیقاً چه کلماتی را جست‌و‌جو می‌کنند.

نورمحمدی مدیر این تیم استارت‌آپی گفت: این ابزار امکان تحلیل کلیدواژه‌های ایرانی را بر مبنای داده‌های واقعی جست‌و‌جو‌های کاربران در دیجی کالا در قالب پلتفرم فراهم کرده است. این پلتفرم ۴ هزار و ۱۰۸ کاربر پرمیوم دارد.

وی با بیان اینکه در این پلتفرم ۴۸۶ هزار و ۲۱۰ گزارش وجود دارد، گفت: طی مدت ۱۴ ماه این پلتفرم به سوددهی رسیده است.
مدیرعامل کیوردچی با تاکید بر اینکه توسعه این ابزار گام بلندی در مسیر رقابت با نمونه‌های خارجی است خاطر نشان کرد: ما تلاش کردیم محصولی تولید کنیم که در سطح ابزار‌های جهانی با ارزش چند ده میلیون دلاری متناسب با بازار ایرا را طراحی کنیم.

وی همچنین به تفاوت کیوردچی با سایر ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: اطلاعات این سیستم بر پایه داده‌های واقعی از منابع معتبر فارسی تولید می‌شود، نه محتوای ساختگی یا بازتولید تصادفی از اینترنت. 

وی اضافه کرد: ما در مدت ۵ ماه، این تیم توانسته است مدل‌های پیشرفته‌ای برای تولید محتوای فارسی با دقت بالا ایجاد کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب