مایکروسافت با ویژگیهای جدید Copilot همکاری سازمانی را متحول کرد
شرکت مایکروسافت با رونمایی از نسخه جدید Copilot، دستیار هوشمند خود، موجی از نوآوریها را به بستر دیجیتال سازمانها وارد کرده است. این سرویس حالا با ارائه مجموعهای از ویژگیهای جدید، امکان اتصال و یکپارچهسازی اپلیکیشنهای محبوب آفیس نظیر Word ،Excel و PowerPoint را فراهم آورده تا کاربران تجربهای متفاوت و یکپارچه داشته باشند.
مایکروسافت بلاگ نوشت: در میان برجستهترین ویژگیهای جدید، بستر Agent Store با ایجنتهای تخصصی مانند Researcher و Analyst است که به صورت ۲۴ ساعته به جمعآوری، ادغام و تحلیل دادههای وب و سازمانی پرداخته و در هر موضوع، گزارشهای جامع و کاربردی ارائه میدهد. قابلیتهای جدید همچنین به کاربران اجازه میدهد فایلهای پاورپوینت خود را به راحتی به ویدیوهای توضیحی تبدیل کنند و از تولید تصویر مبتنی بر پرامپت در Copilot بهرهمند شوند. این امکانات به همراه اپلیکیشن بازطراحیشده و قابلیتهای شخصیسازی پیشرفته، همکاری انسان و هوش مصنوعی را سادهتر و جذابتر از قبل ساخته است.
ویژگی جستجوگر هوشمند Copilot نیز با دسترسی مستقیم به تمامی اپلیکیشنها و دیتای شرکت، امکان دریافت پاسخهای فوری را فراهم میآورد. اتصال به سرویسهایی، چون Google Drive ،Slack ،Jira و ServiceNow باعث شده محدودیتی در محل نگهداری دادهها وجود نداشته باشد و کاربران بتوانند اطلاعات موردنیاز خود را سریع و دقیق بیابند.
معرفی نوتبوکهای هوشمند این سرویس، قابلیت سازماندهی و ارائه صوتی دادههای پروژهها، جلسات و اسناد را با سهولت بیشتری مهیا کرده و ابزاری منحصربهفرد برای مدیریت محتوای سازمانی به شمار میآید. همچنین با معرفی The Skills Agent، مهارتهای کاربران به طور هوشمند بر اساس فعالیتهای آنها شناسایی شده، به کمک مدیران برای شناخت بهتر توانمندیهای تیم و بهبود همکاری میان کارکنان میشتابد.
در بخش مدیریت، ابزار Copilot Control System کار را برای مدیران IT آسان میکند؛ جایی که میتوان ایجنتهای سازمانی را به راحتی ساخت، شخصیسازی و ارزیابی نمود. افزون بر این، قابلیتهایی همچون استقرار ساده از طریق Microsoft ۳۶۵ Admin Center، ابزار Copilot Analytics برای سنجش تاثیر و استفاده از ایجنتها و ارتقاء امنیت دادههای مبتنی بر هوش مصنوعی، اطمینان بیشتری برای تیمهای مدیریتی و فنی فراهم آورده است.
انتهای پیام/


