مایکروسافت نسخهای از Quake II را با هوش مصنوعی بازسازی کرد

مایکروسافت امروز، ۵ آوریل ۲۰۲۵، دموی فنی Quake II را که توسط مدل Muse AI تولید شده، منتشر کرد. این دمو، بخشی از برنامه Copilot برای گیمینگ، به کاربران اجازه میدهد تا نسخهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی از این بازی کلاسیک را در مرورگر تجربه کنند. سطح بازی ساده است، دشمنان و تعاملات تار هستند و زمان بازی محدود است، اما وضوح تصویر از ۳۰۰×۱۸۰ به ۶۴۰×۳۶۰ ارتقا یافته و نرخ فریم قابل قبولی دارد.
- Chapters
- descriptions off, selected
- subtitles settings, opens subtitles settings dialog
- subtitles off, selected
This is a modal window.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
End of dialog window.
این شرکت در فوریه گذشته Muse را معرفی کرد و آن را ابزاری برای نمونهسازی بازیها توسط توسعهدهندگان دانست. فیل اسپنسر، مدیرعامل گیمینگ مایکروسافت، گفته بود: مدلهایی مثل Muse میتوانند بازیهای قدیمی را بدون نیاز به موتور اصلی یا سختافزار اولیه یاد بگیرند و به پلتفرمهای مدرن بیاورند. او این را فرصتی بزرگ برای حفظ بازیها میداند. Muse که ابتدا با دادههای Bleeding Edge آموزش دیده بود، حالا روی بازیهای بیشتری مثل Quake II کار میکند.
د ورج نوشت: مایکروسافت همچنین در حال تبدیل Copilot به یک مربی بازی است که با Copilot Vision بهزودی برای کاربران ویندوز اینسایدر در دسترس خواهد بود و نکات و راهنماییهایی ارائه میدهد. این دمو هنوز محدود است و بیشتر نویدبخش آیندهای است که هوش مصنوعی میتواند در آن نقش داشته باشد، نه جایگزینی کامل برای توسعه سنتی بازیها. انتظار میرود تجربههای تعاملی کوتاه بیشتری در Copilot Labs ظاهر شود.
انتهای پیام/

بهترین چتباتهای هوش مصنوعی مولد کدامند؟
