۲۸/ اسفند /۱۴۰۳

نتفلیکس به دنبال قراردادهای بزرگ با یوتیوبرها/Dude Perfect و مارک روبر در صف بعدی

نتفلیکس به دنبال قراردادهای بزرگ با یوتیوبرها Dude Perfect و مارک روبر در صف بعدی
نتفلیکس و دیگر پلتفرم‌های استریمینگ پس از موفقیت Beast Games مستربیست، در تلاشند تا با ستارگان یوتیوب مثل Dude Perfect و مارک روبر قراردادهای کلان ببندند و عرصه رقابت را داغ‌تر کنند.

تلاش نتفلیکس و سایر پلتفرم‌های استریمینگ برای جذب یوتیوبرها پس از موفقیت چشمگیر برنامه Beast Games جیمی دونالدسون (مستربیست) در آمازون پرایم ویدئو، شتاب گرفت‌است.

وال استریت ژورنال گزارش داده که این پلتفرم‌ها به‌ویژه به دنبال امضای قرارداد با کانال ورزشی Dude Perfect و مارک روبر، مهندس سابق ناسا، هستند. این خبر در ۱۶ مارس ۲۰۲۵ منتشر شده و نشان‌دهنده چرخشی بزرگ در استراتژی استریمینگ است.

Beast Games که سودی حداقل ۱۰۰ میلیون دلاری برای آمازون به ارمغان آورده، این شرکت را به مذاکره برای دو فصل دیگر با بودجه درخواستی بیش از ۱۵۰ میلیون دلار برای هر فصل از سوی مستربیست سوق داده است.

theverge نوشت: نتفلیکس نیز که با Dude Perfect و روبر وارد مذاکره شده، با چالش‌هایی مواجه است؛ این پلتفرم معمولاً اجازه تبلیغات فروش در برنامه‌هایی که هزینه تولیدشان را می‌پردازد نمی‌دهد، موضوعی که برای روبر، که کیت‌های رباتیک از طریق کانالش می‌فروشد، مشکل‌ساز شده. ژورنال نوشته که آمازون به دلیل مدل کسب‌وکارش گزینه جذاب‌تری برای چنین creatorهایی است.

با این حال، نتفلیکس پیش‌تر هم با یوتیوبرها همکاری داشته است. قرارداد ۲۰۱۶ با کالین بالینگر اوانز (میراندا سینگز) منجر به یکی از اولین کمدی‌های ساخت یوتیوبرها شد.

گوشتیران
قالیشویی ادیب

 نمونه‌های اخیر شامل پخش زنده مسابقه بوکس جیک پل و مایک تایسون و همکاری با Ms. Rachel، که محتوای آموزشی کودک‌پسند تولید می‌کند، است. این تلاش‌ها نشان می‌دهد پلتفرم‌ها در پی موفقیت مستربیست، به دنبال تسخیر بازار creatorها هستند و Dude Perfect و مارک روبر ممکن است گام بعدی این موج باشند

انتهای پیام/

ارسال نظر