بازی Kingdom Come: Deliverance ۲ بر اساس آخرین نسخه نیست

این توسعهدهنده فعلاً نمیتواند اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه دهد، زیرا باید بررسی کند آیا تغییری در توافقنامههای محرمانهسازی (NDA) مربوط به این فناوری ایجاد شده است یا خیر.
اگرچه شماره نسخه بالا به خودی خود نشاندهنده توسعه قابل توجه این فناوری است، اما یک توسعهدهنده شناختهشده در فروم ResetERA تأیید کرده که نسخه ۹.۶۰ آخرین نسخه upscaler نیست.
این دلیل اصلی زمانبر بودن پیادهسازی نسخههای جدیدتر upscaler در برخی بازیهاست و همچنین توضیح میدهد چرا برخی بازیها ممکن است هرگز از این نسخههای جدید پشتیبانی نکنند، زیرا این فرآیند برگرداندن کد UE۵ زمانبر است و برخی تیمهای توسعه ممکن است این زمان را در اختیار نداشته باشند.
UE۴ بهطور پیشفرض تنها از نسخه اولیه PSSR پشتیبانی میکند و با توجه به پایان پشتیبانی رسمی Epic از بهروزرسانیهای این موتور، توسعهدهندگان باید بخشهایی از کد Unreal Engine ۵ را به موتور قدیمی برگردانند تا بتوانند از SDKهای جدیدتر و در نتیجه نسخههای بهروزتر PSSR استفاده کنند.
چند روز پیش، این توسعهدهنده اطلاعات جالبی درباره upscaler PSSR در PlayStation ۵ Pro فاش کرد که نشان میدهد بازیهای قدیمیتر ساختهشده با موتور Unreal Engine ۴ ممکن است تنها از نسخه اولیه این فناوری پشتیبانی کنند.
فناوری upscaler PlayStation Spectral Super Resolution تنها یکی از ویژگیهای متعددی است که PlayStation ۵ Pro را تعریف میکند.
بازی Kingdom Come: Deliverance II که دومین قسمت از سری جدید است و اوایل این ماه منتشر شد، از نسخه ۹.۶۰ upscaler PSSR استفاده میکند.
انتهای پیام/