دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات زمان و مکان برگزاری المپیاد متمرکز درون‌دانشگاهی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

زمان و مکان برگزاری المپیاد متمرکز درون دانشگاهی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای مجری علوم پزشکی، اعلام شد.
کد خبر : 95539

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بر اساس این بخش‌نامه، المپیاد متمرکز درون دانشگاهی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه 27، 28 و 29 تیر 95 در واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.


نزدیک به 400 دانشجو از واحدهای مختلف مجری علوم پزشکی در سراسر کشور در این دوره از المپیاد ثبت‌نام کرده‌اند و با یکدیگر در 4 حوزه اصلی مدیریت نظام سلامت، تفکر علمی در علوم پایه، استدلال بالینی و فلسفه در پزشکی براساس حوزه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رقابت می‌کنند.


از اواخر سال گذشته تاکنون جلسات متعددی به طور مستمر با حضور نمایندگان واحدهای متقاضی و نیز دانشجویان در معاونت علوم پزشکی تشکیل و در این جلسات تجربیات مختلف واحدها تبادل شده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.


در راستای توانمندسازی دانشجویان متقاضی، کلاس‌های آمادگی به صورت مجازی (در سراسر کشور از سوی معاونت علوم پزشکی) و حضوری در واحدهای مختلف تشکیل شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته