تولید نرم افزاری برای مدیریت یکپارچه کانالهای فروش
به گزارش خبرگزاری آنا، مدیریت یکپارچه کسبوکارها از جمله موضوعاتی است که کسبوکارها خصوصاً تجارتهای خرد با آن سروکار دارند. یک شرکت فناور در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه منطقه بینالمللی نوآوری ایران) توانسته است با ارائه نرمافزاری کاربردی، به این موضوع کمک کند.
فرشید دیلمی، مدیرعامل این شرکت در خصوص نرمافزار مدیریت یکپارچه کسبوکارها گفت: این نرمافزار باهدف سادهسازی فرایندهای فروش و مدیریت کسبوکار در هر زمان و مکان طراحی شده است.
وی در خصوص ویژگیهای کلیدی این نرمافزار افزود: مدیریت یکپارچه کانالهای فروش از مهمترین ویژگیهای این محصول است. در واقع با این نرم افزار، کسبوکارها میتوانند تمامی کانالهای فروش خود را در یک پلتفرم واحد مدیریت کنند و از این طریق بر روی افزایش فروش متمرکز شوند. بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری، این نرم افزار امکان ثبت خودکار فاکتورهای خریدوفروش و مدیریت امور مالی را نیز فراهم میکند.
گزارشدهی جامع و اتصال به درگاههای مختلف فروش (مارکتپلیس) از دیگر ویژگیهای این نرم افزار است که دیلمی به آن اشاره کرد و گفت: کسبوکارها میتوانند گزارشهای فروش را در بازههای زمانی مختلف و به تفکیک کانالهای فروش دریافت کرده و از این طریق به تحلیل عملکرد خود بپردازند. همچنین این نرم افزار امکان اتصال به مارکتپلیسهای محبوب را فراهم کرده و بهاینترتیب به کسبوکارها کمک میکند تا محصولات خود را در معرض دید مشتریان بیشتری قرار دهند.
دیلمی ادامه داد: لینک پرداخت، انبارداری، گزارشدهی فروش حضوری، بهروزرسانی رایگان و پنل پیامکی رایگان از جمله دیگر ویژگیهای این نرمافزار هستند که محصول را در مقایسه با سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. این نرمافزار با حذف پیچیدگیهای موجود در فرایندهای فروش، به کسبوکارها اجازه میدهد تا بر روی رشد و توسعه کسبوکار خود تمرکز کنند.
انتهای پیام/