دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 13:47

دانشمندان کوچک موسسه محک از موزه علوم و فناوری دیدن کردند

موزه علوم و فناوری در یک صبح بهاری میزبان متفاوت‌ترین بازدیدکنندگان بود. حدود 40 نفر از دانشمندان کوچک محک به همراه دوستان و خانواده‌هایشان در اردویی یک‌ روزه به کاوش تاریخ علوم و فناوری در این موزه ملی پرداختند.
کد خبر : 94772

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه علوم و فناوری، قهرمانان مبارزه با سرطان در این بازدید با همراهی راهنمایان موزه که با توجه و مهربانی پاسخ سؤالات کودکانه‌شان را می‌دادند از بخش‌های مختلف گالری‌ فناوری‌های بومی همچون بخش سازه‌ها و ماشین‌های ساده دیدن کردند. کودکان محک ترازوها و آونگ‌های علم فیزیک را به دست گرفتند و مفاهیم ریاضی را به زبانی ساده و به همراه بازی آموختند.


گالری مرکز علم، در بخش دیگری از این موزه میزبان والدین و فرزندان محک بود. آنها در بخش «مورس تا موبایل» تاریخچه اولین رسانه ارتباطی را فرا گرفتند و روزی پر از صمیمیت را برای موزه‌داران و خود رقم زدند.



در پایان مسئولان محک با 25سال فعالیت در زمینه پشتیبانی از کودکان سرطانی، از همکاری موزه علوم و فناوری در فراهم کردن این رویداد علمی برای ارتقای دانش فرزندان این سرزمین تقدیر کردند.


موزه علوم امیدوار است که جرقه خلاقیت و نوآوری را در ذهن این کودکان و خانواده‌هایشان ایجاد کرده باشد و به زودی موجبات برپایی نمایشگاه سیار را نیز در موسسه محک فراهم آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته