دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرکت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر صاحب استودیو شدند

شرکت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر صاحب استودیو شدند
پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای رفع نیازهای شرکت‌ها به تولید محتوا و تبلیغات و همچنین ارائه خدمات از آزمایشگاه تا بازار اقدام به تاسیس استودیو و مرکز خدمات توسعه بازار کرد.
کد خبر : 937834

به گزارش خبرگزاری آنا، بر اساس نیازهای شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه برای تولید محتوا و تبلیغات مربوط به محصولات و همچنین ضبط کلاس‌های آنلاین این پارک علم فناوری تصمیم به راه اندازی استودیویی با عنوان «فن آوا» کرد.

این استودیو با رعایت اصول اولیه آکوستیک بودن و فضای مناسب و استفاده از افراد دارای تجربه و علم در زمینه تجهیز آن طی مراسمی با حضور علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورد بهره برداری قرار گرفت.

استودیو فن آوا با سقف، دیوار و درهای کاملا آکوستیک، بر اساس استانداردهای مورد نظر طراحی و ساخته شده است.

راه اندازی مرکز خدمات توسعه بازار از دیگر بخش‌های این پارک است که به بهره برداری رسید.

 سید فرهنگ فصیحی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص این مرکز گفت: «استقرار و خدمات پایه»، «مالی و حسابداری و حسابرسی»، «حقوقی»، «مدیریت،‌بازاریابی و صادرات»، «آزمایشگاهی و کارگاهی»، «تبلیغات، رویدادها، شبکه سازی و رسانه»، «استاندارد سازی و مجوزها»، «منتورینگ و گوچینگ»، «شتابدهی و آموزش» و «ارزشگذاری و ارزیابی شرکت‌ها و محصولات» از خدمات این مرکز است که به شرکت‌های عضو این پارک ارائه می‌شود.

وی خدمات مالی این مرکز را شامل مواردی چون«حسابداری و  حسابرسی»، «بیمه بازرگانی» و «بیمه تامین اجتماعی» عنوان کرد و یادآور شد: این مرکز همچنین شرکت‌ها را در تنظیم پیش نویس قرارداد با اشخاص، بررسی قراردادهای منعقد شده بین اشخاص، هماهنگی برای معرفی و نهایی سازی وکیل برای اقامه دعاوی و مکاتبات با مراجع قضایی یاری می‌کند.

فصیحی، پیوند دادن شرکت‌ها با تامین کنندگان منابع و ایجاد شبکه‌های تامین منابع و بودجه را از دیگر خدمات این مرکز نام برد و خاطر نشان کرد: توسعه زنجیره تامین و خدمات پیمانکاری و برون سپاری، ارائه تسهیلات، تامین مالی از بازار سرمایه، تسهیل ارتباط با موسسات مالی، تسهیل فرایند تامین مالی جمعی، خدمات نقل و انتقال ارزی از دیگر خدمات این مرکز به شمار می‌رود.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این مرکز استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های کشور را برای شرکت‌های عضو این پارک فراهم می‌کند، اضافه کرد: ارائه خدمات مربوط به اخذ مجوزهای کسب و کار و دانش بنیان، اخذ کارت بازرگانی و استاندارد سازی محصولات از دیگر خدمات این مرکز  است.

وی اضافه کرد: شرکت‌های این پارک همچنین می‌توانند از خدمات ارزشگذاری و ارزیابی شرکت‌ها و محصولات و برندهای این مرکز بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب