دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پژوهشگران کشور موفق به تولید نرم افزاری برای دستگاه کارتخوان شدند

پژوهشگران کشور موفق به تولید نرم افزاری برای دستگاه کارتخوان شدند
محققان یکی از شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس توانسته نرم افزاری را برای دستگاه کارتخوان راه اندازی کند که به عنوان دستیار مدیریت در فروشگاه‌ها شده است.
کد خبر : 936568

سعید ناقطیان مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: ما در توسعه نرم‌افزارهای بانکی و به صورت اختصاصی روی دستگاه کارتخوان فعالیت می‌کنیم.

 وی افزود: ما دو نرم افزار داریم که یکی از نرم افزارها برای کلیه اصناف قابل استفاده است و نرم افزار دیگر نیز به عنوان یک دستیارمدیریت در فروشگاه ها  است و تمامی کارهای افراد فروشنده را انجام میدهد.

به گفته وی؛ انجام کارهای صندوق فروشگاهی، گزارشات مالی و مدیریت پرسنل از جمله کاربرد های این دستگاه است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: نرم‌افزار ما بر روی دستگاه کارتخوان اندرویدی نصب می شود که دیگر نیاز به هیچ سیستم، صندوق و لپ تاپی نیست و بر روی همان سیستم دستگاه کارتخوان نیز نصب می شود، در انتها می تواند فاکتور کاغذی و الکترونیکی را برای مشتری صادر کند و مشتری فاکتور کاغذی را دریافت کند.

وی افزود: کار ما یکپارچه است و باعث کنترل مدیریت فروشگاه را برای مدیر آن مجموعه آسان تر می کند، برای مثال در رستون ها روی میز یک بارکد برای دیدن منو در رستوان است که ما این فناوری را ایجاد کردیم و از طریق همان بارکد پرداخت توسط دستگاه صورت می گیرد.

ناطقیان ادامه داد: این کار برای اولین بار درکشور انجام شده که تمام خدمات را به صورت یکپارچه ارائه می دهد. در نمونه های خارجی میبینیم که هر بخش را به صورت مجزا ایجاد کردند اما ما در یک یکپارچه این کار را پیاده سازی کردیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب