دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارائه خدمات دانش بنیانی به شرکتهای حوزه علوم شناختی

ارائه خدمات دانش بنیانی به شرکتهای حوزه علوم شناختی
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به شرکت‌های فعال درحوزه شناختی «خدمات مشاوره دانش بنیان» ارائه می‌دهد.
کد خبر : 936341

به گزارش خبرگزاری آنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با هدف کمک به رونق اکوسیستم شناختی، توسعه کسب و کار و بومی سازی محصولات شناختی،  به شرکت‌های فعال در حوزه شناختی برای تبدیل شدن به مراکز دانش بنیان «خدمات مشاوره دانش بنیان» ارایه می‌دهد.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در چارچوب این سیاست راهبردی تلاش می‌کند شرکت‌های فعال در حوزه شناختی با حمایت این ستاد به منظور برخورداری از تسهیلات مرتبط به شرکت‌های دانش بنیان تبدیل شده و بازار کسب و کار و فعالیت‌های این مراکز برای تولید محصولات خلاق و فناورانه در حوزه‌های شناختی توسعه و گسترش یابد.

در چارچوب این برنامه، تاکنون حدود ۱۰ شرکت از خدمات مشاوره‌ای دانش بنیان این ستاد بهره‌مند شده اند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به عنوان یک ستاد حمایتی و مدیریتی سعی دارد تا از محققان، متخصصان و اساتید کشور حمایت کنند تا بتوانند در حوزه‌های مختلف علوم شناختی محصولات و دستاورد‌هایی را ارائه دهند.

در راستای برنامه‌های حمایتی ستاد، تاکنون ده‌ها شرکت دانش بنیان در حوزه علوم شناختی در کشور ایجاد و فعال شده است که همه این شرکت‌ها زمینه تحقیقاتی آنها تولید تجهیزات آزمایشگاهی، ابزار‌های مطالعه کارکرد‌های شناختی و نرم افزار‌های کامپیوتری برای تقویت توانایی‌های شناختی انسان است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب