دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط یک شرکت دانش بنیان؛

دستگاه حافظه دیجیتال با ۳۰ درصد تفاوت قیمت نمونه‌های خارجی ساخته شد

دستگاه حافظه دیجیتال با ۳۰ درصد تفاوت قیمت نمونه‌های خارجی ساخته شد
مدیر یک شرکت دانش بنیان از ساخت دستگاه حافظه دیجیتال خبر داد و گفت: امنیت این دستگاه نسبت به نمونه‌های خارجی بالاتر است و ۳۰ درصد قیمت کمتری را نسبت به نمونه‌های خارجی دارد.
کد خبر : 936191

نوید موقر نژاد مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: ما تولید کننده حافظه‌های دیجیتال هستیم که برای ذخیره سازی اطلاعات دو دسته محصول تولید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با دو برند این محصولات را به بازار عرضه می‌کنیم، افزود: این فناوری نوعی کارت‌های حافظه دیجیتال است که در تولید محصولات اختصاصی و صنعتی با توجه به نیاز مشتری دستگاهی خاص با شرایط ذخیره سازی متفاوت که به اطلاعات دیجیتال نیاز دارند نیز عرضه می‌شود.

موقر نژاد افزود: ما اولین شرکت تولید کننده این محصول در ایران هستیم که 30 درصد قیمت کمتری نسبت به نمونه های خارجی دارد، همچنین از نظر کیفیت با نمونه های خارجی برابری می کند.

به گفته مدیر این شرکت دانش بنیان، تفاوت مهم دستگاه ما با نمونه های خارجی در امنیت بالا و تضمین کیفیت این محصولات است، کارت های دیجیتال شرکت این شرکت دانش بنیان فاقد هر گونه هرگونه بد افزار و کد روز صفر است.

وی افزود: محصولات این شرکت به دلیل امنیت بالا خود توانایی استفاده در صنایع کشور است تا جایگزین نمونه های خاارجی شود؛ کشورهای بیگانه برای اینکه بخواهند به کشور ما آسیب وارد کنند و یکی راه های نفوذ از طریق نرم افزار ها است که امنیت کشور را به خطر می‌اندازد.

مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: ماهانه 100 تا 150 هزار قطعه را به صورت متوسط تولید می‌کنیم و حدود 2.5 میلیون قطعه از این محصولات در کشور و صنایع موجود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب