دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر باشگاه موسیقی نوجوان در پاسخ به آنا؛

رویداد «تهرانُت» سالانه می‌شود+ فیلم

رویداد «تهرانُت» سالانه می‌شود+ فیلم
مدیر باشگاه موسیقی نوجوان عنوان کرد: تلاش داریم سنگ بنای خوب برای استعدادیابی نوجوانان بگذاریم و هر ساله حداقل یک بار این رویداد را برگزار کنیم.
کد خبر : 935881

امیرحسین حیدری مدیر باشگاه موسیقی نوجوان در حاشیه برپایی نشست مطبوعاتی رویداد استعدادیابی «تهرانُت» در عرصه موسیقی نوجوان به خبرنگار آنا گفت: مراکزی چون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پای کار ما ایستادند ، جوایز برگزیده‌ها را هم که از پنج تا پانزده میلیون اعلام کردیم و امیدواریم اتفاقات به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره ادامه دار بودن این رویداد گفت: در تلاش هستیم سنگ بنای خوبی برای ادامه رویداد بگذاریم حتی حامی مالی هم بگیریم و این رویداد بتواند زمینه‌ای برای کسانی باشد که در عرصه موسیقی به ویژه نوجوان دلسوز هستند. بنابراین ما پتانسیل این را داریم که حتی در سال دو بار هم این رویداد را برگزار کنیم تا اتفاقات خوبی خصوصا در عرصه استعدادیابی نوجوانان خلاق بیافتد.

وی اظهار داشت: هر چه کار شکل بیشتری بگیرد و جلو برود،‌ما نیاز به حمایت‌های بیشتری هم خواهیم داشت. بنابراین بنا داریم رویداد را مستمر و سالانه به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب