دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موسیقی فیلم در تالار وحدت شنیدنی شد/«نوای آفتاب» به فستیوال موسیقی ۲۰۲۵ می‌رود

موسیقی فیلم در تالار وحدت شنیدنی شد «نوای آفتاب» به فستیوال موسیقی ۲۰۲۵ می‌رود
دو شب اجرای کنسرت موسیقی فیلم نوای آفتاب به رهبری امین سالمی در تالار وحدت توانست پرمخاطب شود.
کد خبر : 935590

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دومین اجرای کنسرت موسیقی فیلم «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی برگزار شد نخستین اجرا ششم مهر ماه به صحنه رفت که پس از آن به دلیل شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله اجرا‌های موسیقی یک هفته لغو و عزای عمومی اعلام شد و اجرای دوم این کنسرت نیز با دو هفته تاخیر دو مرتبه در تالار وحدت برگزار و مخاطبان زیادی را جذب خود کرد.

قطعات هرکول پوآرو، دزدان دریایی کارائیب، قطار ۳.۱۰ به یوما، مدرن تایم، ماسک زورو، پدرخوانده، آرشین مال آلان، چشم ببر، رومئو و ژولیت، سینما پارادیزو، بازی تاج و تخت، اِزل، لئون حرفه‌ای، گرگ‌ها، ابوعلی سینا، مادر و قیصر در این کنسرت‌ها به اجرا درآمدند.

میهمانانی، چون کیانوش عیاری، مرجانه گلچین، علی اکبر همایون‌فال، سید جواد هاشمی، بهمن دان، محوش وقاری، عماد آرام، افشین سیاهپوش در شب نخست و کیومرث مرادی؛ بابک زرین، محمدرضا منصوری، بابک شهرکی، حمید خزاعی، مازیار لرستانی، مهدی غفوریان، حوریه مقدم، هادی قریشی، احمد مومیوند و ... در شب دوم به تماشای این کنسرت نشستند.

موسقی فیلم در تالار وحدت شنیدنی شد/«نوای آفتاب» به فستیوال موسیقی ۲۰۲۵ می‌رود

جابر ماجدی مدیر ارکستر نوای آفتاب در این کنسرت پشت تریبون قرار گرفت و از مردمی که از موسیقی جدی و ارکسترال حمایت کردند، تشکر کرد.

امین سالمی رهبر ارکستر نیز گفت: در شرایطی این اجرا‌ها رابه صحنه بردیم که حال روحی مردم کشور ما به دلیل شرایط تهدید و جنگ و ترور‌ها خیلی خوب نیست، ۱۴ ماه است که ارکستر ما فعالیت خود را آغاز کرده و این تلاش با کمک محمدرضا آقایی و تمام اعضا ارکستر به بار نشست حال می‌توانیم بگوییم که با تلاش دوستان ما در فستیوال ۲۰۲۵ برای حضور در مرحله نهایی انتخاب شدیم. همین رپرتوار قرار است در آن فستیوال نیز اجرا شود، امیدواریم سفیر خوبی برای کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب