دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جهانی پست را تبریک گفت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جهانی پست را تبریک گفت
سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فرارسیدن ۱۷ مهر روز جهانی پست را به تمامی کارکنان شرکت ملی پست در سراسر کشور تبریک گفت.
کد خبر : 935096

به گزارش خبرگزاری آنا، سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فرارسیدن ۱۷ مهر روز جهانی پست را به تمامی کارکنان شرکت ملی پست در سراسر کشور تبریک گفت.

در متن پیام وزیر ارتباطات چنین آمده است:

هموطنان گرامی کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت ملی پست و فعالان بخش خصوصی در صنعت پست کشور در آستانه روز جهانی پست که مصادف با یکصد و پنجاهمین سالروز تاسیس اتحادیه پستی جهانی است فرصت را مغتنم دانسته تا این روز را تبریک گفته و از تلاش‌ها و خدمات ارزنده فعالین بخش در راستای برقراری ارتباطات پویا و گسترش خدمات پستی در کشور تقدیر و تشکر نمایم.

در طول تاریخ پست ابزار ارتباطی کارآمد بین اقوام و ملل بوده و در انتقال فرهنگ دانش و اخبار نقش بی بدیل و بسزایی ایفا نموده است. در عصر حاضر نیز با تغییر سبک زندگی مردم و با وجود پیشرفت‌های شگرف فناوری اطلاعات و ارتباطات که بر همه ابعاد زندگی سایه افکنده نقش پست به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پایدارترین ابزار‌های ارتباطات فیزیکی بیش از پیش نمایان و پابرجاست و این صنعت با تطبیق خدمات و سرویس‌های خود با نیاز‌های روزافزون و متنوع جامعه و استفاده از فناوری‌های نوین به یکی از ارکان اساسی و محور‌های توسعه اقتصاد دیجیتال مبدل گردیده است.
پست به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد‌های ارتباطی عاملی زیربنایی در زندگی اجتماعی و اقتصادی بشر بوده و با انطباق پذیری بالا متاثر از تغییرات خواست و نیاز جامعه همواره نقشی محوری و تاثیرگذار در توسعه و پیشرفت جوامع ایفا نموده است به گونه‌ای که امروزه در جایگاه یک توانمندساز و زیر ساخت اساسی در شکل گیری و توسعه کسب و کار‌های کوچک و متوسط و موتور محرک اقتصاد دیجیتال و نمادی از توسعه و پیشرفت در کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه شناخته می‌شود.

با توجه به اهمیت روز افزون خدمات پستی در عصر حاضر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان متولی راهبری و توسعه بخش و صنعت پست کشور توسعه زیر ساخت‌های پستی طراحی و ارائه خدمات نوین و ارتقای کیفیت خدمات را به عنوان یکی از برنامه‌های با اولویت خود در دولت وفاق ملی پیگیری مینماید.

ما بر آنیم با تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی توسعه خدمات پستی افزایش رفاه و روحیه امیدواری در کارکنان حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی ساماندهی و توسعه همکاری‌های متقابل فعالین در این حوزه و تقویت همکاری‌های بین المللی به تو سعه پایدار اقتصادی کشور کاهش تاثیرات زیست محیطی و افزایش رفاه مردم کمک نماییم همچنین با گسترش خدمات پستی پایدار در نقاط روستایی و غیر برخوردار علاوه بر تسهیل ارتباطات زمینه را برای توسعه کسب و کار‌های محلی و ایجاد اشتغال مولد فراهم آوریم.

بررسی ظرفیت‌های بخش پست با اطمینان نشان میدهد که آینده صنعت پست کشور بسیار روشن و رو به توسعه است. از این رو با اتکا به توانمندی‌های داخلی و بهره گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوارو در استفاده از فناوری‌های نوین می‌توانیم خدمات پستی کشور را به سطح استاندارد‌های جهانی ارتقاء داده و رضایت مندی ذینفعان را حاصل نماییم.

در پایان ضمن تبریک مجدد روز جهانی پست به همه فعالان این حوزه از تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه روزی همکاران عزیزم در شرکت ملی پست قدردانی نموده و برای شما موفقیت روز افزون آرزومندم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب