دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط مایکروسافت عرضه شد؛

ویژگی‌های صوتی جدید و قابلیت استدلال در هوش مصنوعی کوپایلوت

ویژگی‌های صوتی جدید و قابلیت استدلال در هوش مصنوعی کوپایلوت
به‌روزرسانی جدید کوپایلوت، این چت بات را قادر می‌سازد که صفحات وب را در حین مرور برای کاربران علاقه‌مند تجزیه و تحلیل کند.
کد خبر : 934251

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، مایکروسافت در جدیدترین به روزرسانی  کوپایلوت، صدای دلنشین‌تری را در این دستیار هوش مصنوعی قرار داده است همچنین قابلیت‌های جدید این چت بات را قادر می‌سازد که صفحات وب را در حین مرور برای کاربران علاقه‌مند تجزیه و تحلیل کند.

مصطفی سلیمان، مدیر اجرایی هوش مصنوعی مایکروسافت، در مصاحبه‌ای به رویترز گفت که این سازنده نرم افزار آمریکایی اکنون ارتشی کامل از مدیران خلاق دارد که در میان آن‌ها روانشناسان، رمان نویسان و کمدین‌ها حضور دارند و برای متمایز کردن آن، لحن و سبک کپی رایت را مورد بررسی قرار می‌دهند.

عرضه این ویژگی که از روز سه شنبه آغاز می‌شود، یکی از اولین مواردی است که سلیمان بعد از راه اندازی بخش خود برای تمرکز بر محصولات مصرفی و تحقیقات فناوری بر روی آن نظارت داشته است.

مایکروسافت که مدت هاست با نرم افزار‌های تجاری شناخته می‌شود، مسیر بسیار سخت تری در حوزه جذب مصرف کننده داشته است. برای مثال موتور جستجوی بینگ هنوز هم از گوگل ضعیف‌تر است.

سلیمان امیدوار است با کوپایلوت که سال گذشته در حوزه شلوغ چت بات‌های هوش مصنوعی از جمله چت جی‌پی‌تی و جمنای آغاز به کار کرد، به موفقیت بیشتری در این حوزه دست پیدا کند.

به گفته سلیمان، قابلیت‌های صوتی جدید کوپایلوت، آن را بیشتر به یک شنونده فعال تبدیل می‌کند و نشانه‌های کلامی را ارائه می‌دهد.

سلیمان می‌گوید: زیربنای این محصول، مدل‌های هوش مصنوعی مایکروسافت (MAI) به علاوه یک مجموعه فناوری از شرکت اپن‌ای آی است.

سلیمان اضافه کرد که مصرف کنندگانی که ماهانه ۲۰ دلار برای کوپایلوت پرو هزینه می‌کنند، می‌توانند شروع به آزمایش ویژگی «عمیق‌تر فکر کن» (Think Deeper) کنند.

او گفت که یک ویژگی آزمایشی دیگر برای مشترکین پولی کوپایلوت ویژن در نظر گرفته است به کمک آن کاربران میتوانند در مورد آنچه که در مرورگر مایکروسافت اج می‌بینند با هوش مصنوعی صحبت کنند. به گفته مایکروسافت، مصرف کنندگان باید انتخاب کنند که محتوایی که مشاهده می‌کنند ذخیره نخواهد شد یا برای آموزش هوش مصنوعی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب