دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ازبکستان

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ازبکستان
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ازبکستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.
کد خبر : 933855

به گزارش خبرگزاری آنا،یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ازبکستان که طی روز‌های ۷ تا ۹ آذر ماه ۱۴۰۳ در شهر تاشکند برگزار می‌شود، برپا و طی آن دانش‌بنیان‌های کشورمان به عرضه محصولات و ارائه توانمندی‌های خود در حوزه کشاورزی می‌پردازند.

این نمایشگاه که به «AgroExpo Uzbekistan» موسوم است از سال ۲۰۰۶ هر ساله در تاشکند برگزار می‌شود و حوزه‌هایی، چون ماشین‌آلات کشاورزی، باغبانی گلخانه‌ای، فناوری‌های آبیاری، پردازش اولیه، تولید گیاهی، تولید خوراک، پرورش حیوانات و فناوری شیردوشی را شامل می‌شود.

دانش‌بنیان‌های متقاضی حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه تا روز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۷۸۰۵۳۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب