دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سهم بازار اپراتورهای همراه از مکالمه و پیامک چقدر است؟

سهم بازار اپراتورهای همراه از مکالمه و پیامک چقدر است؟
اخیراً سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارشی آماری تحت عنوان «گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» منتشر کرده است که در آن سهم هر اپراتور از مکالمه و پیامک مشخص شده است.
کد خبر : 933195

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، طبق گزارش معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اخیراً «گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» تهیه و منتشر کرده است. این گزارش نمایی دقیق و آماری از وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ارائه می‌دهد. در بخشی از این گزارش به سهم بازار مکالمه اپراتورها پرداخته شده که به شرح زیر است:

کل مکالمات شبکه سیار ۸۳۲۱۵۴۴۹۷۵۷ دقیقه است که از میزان سهم بازار مکالمه هرکدام از اپراتور‌ها به ترتیب همراه اول ۶۷ درصد، ایرانسل ۳۲ درصد و رایتل ۱ درصد است. همچنین سهم کل مکالمات شبکه سیار به ترتیب در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳،  ۸۳۲۱۵۴۴۹۷۵۷ است که نسبت به سه ماهه اول ۱۴۰۲ رشد ۶/۰۶ داشته و متوسط مکالمه ماهانه به ازای هر کاربر ۱۷۹ دقیقه است که نسبت به مشابه سال قبل ۱/۱۸ رشد داشته است.

سهم بازار هر اپراتور از مکالمات و پیامک چقدر است؟

از طرفی سهم بازار اپراتور‌ها از پیامک به این شرح است ۵۵ درصد همراه ۶ درصد رایتل ۳۹ درصد ایرانسل است و کل پیامک‌های شبکه سیار ۵۴۴۴۹۲۸۴۷۴۱ و متوسط پیامک ماهانه به ازای هر کاربر ۱۱۷ عدد است.

سهم بازار هر اپراتور از مکالمات و پیامک چقدر است؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب