دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پاول دوروف اعلام کرد؛

تلگرام آدرس و تلفن متخلفان را تحویل مقامات می‌دهد

تلگرام آدرس و تلفن متخلفان را تحویل مقامات می‌دهد
مدیر عامل تلگرام اعلام کرد این پیام رسان آدرس IP و شماره موبایل کاربران را در صورت دریافت درخواست قانونی به مقامات ارائه خواهد کرد.
کد خبر : 933002

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از گاردین، پاول دوروف، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی تلگرام گفت که این پلتفرم پیام رسان محتوای مشکل ساز بیشتری را حذف کرده و رویکردی فعالانه‌تر برای مطابقت با درخواست‌های دولت خواهد داشت. این خبر چند هفته پس از دستگیری او در فرانسه به اتهام عدم اقدام علیه مجرمان با استفاده از این اپلیکیشن اعلام شد.

دوروف به ۱۳ میلیون مشترک کانال پیام رسانی شخصی خود گفت که ویژگی جستجوی تلگرام توسط افرادی مورد سو استفاده قرار گرفته است که شرایط خدمات ما را برای فروش کالا‌های غیرقانونی نقض کرده اند.

او گفت: طی چند هفته گذشته کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی تلگرام را بررسی کرده بودند تا اطمینان حاصل کنند که تمام محتوای مشکل ساز شناسایی شده  دیگر در دسترس نیست.

دوروف افزود که این پلتفرم شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرده است تا در پاسخ به درخواست‌های قانونی معتبرجزئیات نقض کنندگان از جمله آدرس‌های IP اینترنتی و شماره تلفن‌ها را با مقامات به اشتراک بگذارد.

او گفت: ما اجازه نخواهیم داد بازیگران بد یکپارچگی پلتفرم ما را برای تقریبا یک میلیارد کاربر به خطر بیندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب