دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه «جیتکس»

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه «جیتکس»
ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با انتشار فراخوان، از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند تا در «چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس» (GITEX) از ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ حضور یابند.
کد خبر : 931949

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این ستاد به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و معرفی توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری‌های نوین از تمامی شرکت‌های فعال در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات با محوریت «امنیت سایبری»، «هوشمندسازی و اینترنت اشیا»، «ماهواره و سنجش از دور»، «مخابرات» و «ارتباطات» دعوت کرده تا با حضور در پاویون ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس از این فرصت برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

حمایت‌های ویژه ستاد در همکاری با نهاد‌های متولی در این نمایشگاه از شرکت‌های دانش‌بنیان شامل کمک هزینه ۷۰ درصدی و تسهیل حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه بین‌المللی، فضای اختصاصی شرکت‌ها برای برگزاری جلسات B۲B با سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری و همچنین پوشش هزینه‌های جانبی مانند پذیرایی، هزینه رفت‌وآمد و اسکان یک نفر از نمایندگان شرکت‌ها است.

این فراخوان با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات و با همکاری «سازمان توسعه تجارت ایران»، «مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» و «ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری» برگزار می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس (GITEX) به عنوان بزرگترین رویداد فناوری و استارتاپی صنعت ICT، هر ساله میزبان شرکت‌های پیشرو از سراسر دنیا است. حضور در این نمایشگاه، فرصتی استثنایی برای معرفی محصولات و خدمات به بازار‌های جهانی و ایجاد شبکه ارتباطی با سایر فعالان حوزه فناوری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب