دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بوت‌کمپ‌های تخصصی المپیک فناوری آغاز شد

بوت‌کمپ‌های تخصصی المپیک فناوری آغاز شد
همزمان با برگزاری المپیک فناوری در پارک فناوری پردیس، بوت کمپ‌های تخصصی این المپیک آغاز شد. این بوت کمپ‌ها در حوزه‌های برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، رباتیک، پهپاد و امنیت سایبری برگزار می‌شود. ثبت‌نام در بوت کمپ‌های تخصصی رباتیک، پهپاد و امنیت سایبری با ظرفیت محدود ادامه دارد.
کد خبر : 931389

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پارک فناوری پردیس هم‌زمان با برگزاری المپیک فناوری ۲۰۲۴، بوت‌کمپ‌های تخصصی در ۵ حوزه برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، رباتیک، پهپاد و امنیت سایبری را در تابستان و پاییز ۱۴۰۳ برگزار می‌کند.

این بوت کمپ‌ها با هدف دانش افزایی و افزایش مهارت دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌های المیپک فناوری و جذب آنان در شرکت‌های فناور و دانش بنیان برگزار می‌شود.

بوت‌کمپ تخصصی برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی

این بوت‌کمپ در ۵ مسیر هوش مصنوعی، فرانت اند، PHP (Back-end)، Python/Django (Back-end) و مسیر مبانی/الگوریتم طراحی شده است. در این بوت‌کمپ بیش از ۲۰۰ نفر ثبت‌نام داشته و شرکت‌کنندگان از اواخر مردادماه وارد این بوت‌کمپ شده و تا ابتدای آبان ماه به آموزش و یادگیری خواهند پرداخت.

بوت‌کمپ تخصصی امنیت سایبری

این بوت‌کمپ در ۶ مسیر Be BurpSuite Sifu، CEH، Hack with Kali، OWASP Top ۱۰، SANS ۴۶۰ Blue Team Fundamentals، Python for Pentesters طراحی شده است. بیش از ۵۰ شرکت کننده از اوایل شهریورماه وارد این بوت‌کمپ شده و تا انتهای مهرماه به آموزش و یادگیری خواهند پرداخت.
ثبت نام این بوت کمپ تا اول آبان ۱۴۰۳ ادامه دارد. ظرفیت این بوت کمپ محدود بوده و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام خود را نهایی کنند.

بوت‌کمپ تخصصی رباتیک و پهپاد

این بوت‌کمپ در ۸ مسیر Python Programming، آشنایی با لینوکس (Introduction to Linux)، مقدمه‌ای بر سیستم عامل ربات‌ها (ROS)، پردازش تصویر دیجیتال مقدماتی و بینایی ماشین، مقدمه‌ای بر پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل، مقدمه‌ای بر سیستم‌های هوشمند، مقدمه‌ای بر هدایت و ناوبری ربات‌های پرنده و مقدمه‌ای بر خودرو‌های خودران طراحی شده است.

شرکت‌کنندگان در این بوت کمپ از اوایل شهریورماه وارد این بوت‌کمپ شده و تا انتهای مهرماه به آموزش و یادگیری خواهند پرداخت. ثبت نام برای حضور در این بوت کمپ (با ظرفیت محدود) تا ۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، اولین دوره المپیک فناوری به همت پارک فناوری پردیس آبان ۱۴۰۳ در این پارک برگزار می‌شود. بوت کمپ‌های تخصصی این ریداد نیز با هدف افزایش دانش و مهرات شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری المپیک
ارسال نظر
قالیشویی ادیب