دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انجام محاسبات تا ۱۰۰ برابر سریع‌تر با کارت‌های پردازش گرافیکی داخلی

انجام محاسبات تا ۱۰۰ برابر سریع‌تر با کارت‌های پردازش گرافیکی داخلی
یک استارت آپ ایرانی سرویس‌های پردازش گرافیکی متنوع و قدرتمند ارائه می‌دهد که برای محاسبات سنگین طراحی شده است و می‌تواند تا ۱۰۰ برابر سریع‌تر نسبت به واحد پردازنده مرکزی و کامپیوتر‌های شخصی انجام دهد.
کد خبر : 929346

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک استارت آپ ایرانی موفق به ارائه کارت‌های پردازش گرافیکی شده که می‌‎تواند در حوزه‌های مختلف از جمله پردازش تصویر، کلان داده‌ها و بسیاری از محاسبات علمی هوش مصنوعی مورد استفاده قرار بگیرد.

این کارت‌های پردازش گرافیکی برای انجام محاسبات در حداقل زمان اختصاصی کاربرد دارد و برای افزایش سرعت رندرینگ، آموزش شبکه‌های عصبی هوش‌مصنوعی، پردازش تصویر و کلان داده‌ها و بسیاری از محاسبات علمی هوش مصنوعی در دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، شرکت‌ها، شتابدهنده‌ها مورد استفاده است.

از مزایای این کارت‌های پردازش گرافیکی می‌توان به کاهش زمان محاسبات پیچیده در سیستم‌های داده کاوی هوش مصنوعی، یادگیری ماشین تجزیه و تحلیل‌های پچیده و همچنین بهبود کسب و کار‌ها از طریق دستیابی به چند سرور پردازش گرافیکی به صورت همزمان، استفاده از انواع سرور‌های پردارش گرافیکی اختصاصی، طراحی طبق نیاز و سلیقه مشتری برشمرد. همچنین کاهش هزینه‌ها و مقرون به صرفه بودن، دسترسی آسان و پشتیبان ۲۴ ساعته ، ارائه مجموعه‌ای از خدمات و سرور ابری شبکه توزیع محتوا ذخیره سازی ،در حوزه‌های کلان داده شبیه سازی اینترنت اشیاء از دیگر ویژگی های این کارت‌های پردازش گرافیکی است

این سرویس‌های پردازش گرافیکی متنوع و قدرتمند هستند و برای حوزه‌های هوش‌مصنوعی محاسبات سنگین طراحی شده است که با استفاده از آن می‌توان محاسبات بالا و تا ۱۰۰ برابر سریع‌تر نسبت به واحد پردازنده مرکزی و کامپیوتر‌های شخصی خود انجام داد. این پلتفرم پردازش گرافیکی پایه با بهره گیری از سخت افزار قدرمتند پردازش گرافیکی را آسان می‌کند.این کارت‌های پردازش گرافیکی نیز در دیتا سنتر‌های داخل و خارج ایران استفاده می‌شود و در حوزه گیم، پردازش تصویر ده مدل کارت پردازش ارائه می شود. و دیتاها با اتصال به سرویس‌های ما از زیرساخت و منابع گرافیکی موجود استفاده می‌کنند. این استارت آپ ایرانی با ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه و پشتیبانی ۲۴ساعته قابل رقابت با محصولات خارجی است

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته