دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از شرکت‌ها در تامین سرمایه طرح‌های فناورانه

حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از شرکت‌ها در تامین سرمایه طرح‌های فناورانه
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و گروه سرمایه‌گذاری توسعه ملی از گروه‌ها، شرکت‌ها و صاحبان طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه حوزه شناختی حمایت می‌کند.
کد خبر : 928453

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از مراکز و شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه‌های علوم شناختی خواست برای توسعه فعالیت‌ها و تجاری سازی محصولات خلاقانه و فناورانه حمایت می‌کند. در قالب این مشارکت، از طرح‌های فناورانه و نوآورانه در چهار حوزه اصلی ایده، راهکار، طرح دانش بنیان و ظرفیت هم آفرینی در فراخوان گروه سرمایه گذاری توسعه ملی مشارکت کنند.

با حمایت ستاد و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی، با هدف گسترش و توسعه اقتصاد دانش بنیان، شرکت‌ها و مراکز فناور و دانش بنیان برای مشارکت در سرمایه گذاری حوزه‌های اولویت دار مورد حمایت قرار می‌گیرند. در قالب این حمایت، تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، مراکز فناور و استارتاپی، همچنین پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری و شتابدهنده‌ها از امکان مشارکت در این طرح سرمایه‌گذاری برخوردار هستند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از مراکز و شرکت‌های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه‌های علوم شناختی خواست اطلاعات خود را در سامانه سرمایه گذاری گروه توسعه ملی www.mellitech.net بارگذاری کنند.

این طرح مشارکت در سرمایه‌گذاری با هدف حمایت و کمک به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی و محور پیشران نوآوری و توسعه در جهت شناخت افراد و تیم‌های مبتکر، متخصص و سخت‌کوش و ایجاد بستر تعامل و همکاری با آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته