دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تسهیل فرآیند تبدیل ارز و کاهش هزینه‌ها برای گردشگران سیاحتی و زیارتی با دو سامانه ایرانی

تسهیل فرآیند تبدیل ارز و کاهش هزینه‌ها برای گردشگران سیاحتی و زیارتی با دو سامانه ایرانی
 مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از راه‌اندازی دو اپلیکیشن پرداخت خُرد خبر داد که تحول بزرگی در حوزه پرداخت‌های ارزی، به‌ویژه برای زائران و گردشگران ایجاد خواهد کرد.
کد خبر : 928179

سید علیرضا غمخواری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از راه‌اندازی دو اپلیکیشن پرداخت خُرد خبر داد که تحول بزرگی در حوزه پرداخت‌های ارزی، به‌ویژه برای زائران و گردشگران ایجاد خواهد کرد.

اولین سامانه تأمین ارز زیارتی عراق

غمخواری گفت: یکی از این اپلیکیشن‌های طراحی شده در این شرکت دانش بنیان به طور خاص برای رفع دغدغه‌های زائران عراقی در خصوص تبدیل ارز طراحی شده است. با استفاده از نرم افزار، زائران به راحتی می‌توانند به صورت آنلاین ریال خود را واریز کرده و در شهر‌های مقدس نجف و کربلا، ارز دینار را تحویل بگیرند. این خدمات حتی در شهر‌های مختلف ایران و به صورت درب منزل نیز ارائه می‌شود تا زائران با کمترین دغدغه به سفر معنوی خود برسند.

طراحی سامانه تأمین ارز مسافرتی ترکیه، عراق، روسیه و توریست کارت

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: اپلیکیشن دیگر این شرکت، که طیف گسترده‌تری از خدمات را برای مسافران بین‌المللی پوشش می‌دهد را در این شرکت طراحی کردیم. با این نرم افزار، مسافران ایرانی می‌توانند به راحتی ارز مورد نیاز خود را برای سفر به کشور‌های ترکیه، روسیه و امارات تهیه کنند. همچنین، گردشگران خارجی که قصد سفر به ایران دارند، می‌توانند از طریق این اپلیکیشن، کارت بانکی توریستی شارژ کرده و از خدمات بانکی در ایران بهره‌مند شوند.

تسهیل فرآیند تبدیل ارز و کاهش هزینه‌ها

وی گفت: با راه‌اندازی این سامانه‌های نوین، انتظار می‌رود فرآیند تبدیل ارز به طور قابل توجهی تسهیل شده و هزینه‌ها و زمان صرف شده برای این کار کاهش یابد. زائران و گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده به سفر رفته و از خدمات بانکی متنوع این اپلیکیشن‌ها بهره‌مند شوند.

غمخواری، خاطرنشان کرد: این شرکت در نظر دارد در آینده نزدیک فعالیت خود را در کشور‌های دیگر نیز گسترش دهد و خدمات متنوع‌تری را به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت دانش‌بنیان با هدف تسهیل امور مالی برای مسافران و تجار در سال ۱۳۹۶ تأسیس شده و تاکنون محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. از جمله این محصولات می‌توان به پیمان (حواله پول خرد به افغانستان) و مانیرو (سامانه تأمین ارز مسافرتی ترکیه، عراق، روسیه و توریست کارت) اشاره کرد.

راه‌اندازی این اپلیکیشن‌ها گامی بزرگ در جهت دیجیتالی شدن خدمات مالی و تسهیل امور بانکی برای زائران و گردشگران است. این شرکت دانش‌بنیان با ارائه راهکار‌های نوین و کاربردی، به بهبود تجربه سفر و کاهش دغدغه‌های مالی مسافران کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته