دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1403 - 20:40

ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب شد/ قائم پناه؛ معاون امور اجرایی

ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب شد  قائم پناه؛ معاون امور اجرایی
رئیس‌جمهور در حکمی «محمدجواد ظریف» را به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب کرد.
کد خبر : 925373

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از سوی مسعود پزشکیان به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب شد.

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجواد ظریف آمد است: «به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب می نمایم.

انتظار می رود با بهره گیری از تجربه های انباشته مدیران ارشد کشور در دهه های گذشته و توانمندی های گسترده علمی تخصصی و کاربردی نخبگان اندیشکده ها و نهادهای جامعه  مدنی تحولات کلان داخلی و بین المللی و میزان توفیق در دستیابی به اهداف قانون اساسی  سند چشم انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی» را رصد نموده، مستقیماً به اینجانب منعکس نمایید در انجام این وظیفه توجه به تعهدات انتخاباتی و ظرفیت های نظارتی مردمی ضروری است.

به منظور جلوگیری از اضافه کردن ساختار و  تشکیلات جدید و استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود شایسته است مسئولیت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری را بر عهده گرفته و وظایف و کارویژه های این  مرکز را به تشکیلات مناسب برای معاونت راهبردی ریاست جمهوری تبدیل کنید. بدیهی است به منظور اجرای وظایف این معاونت دستگاهها و نهادهای دولتی همکاری لازم را به  عمل خواهند آورد.»

پیش از این رئیس‌جمهور در حکمی محمدجواد ظریف را به ریاست شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم منصوب کرده بود.

رئیس‌جمهور در حکم دیگری محمدجعفر قائم پناه را به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب شد/ قائم پناه؛ معاون امور اجرایی

معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اولین دوره شورای شهر کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، عضویت در انجمن اسلامی و مسئول اعزام دانشجویی به جبهه‌های جنگ تحمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله سوابق قائم پناه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته