دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت جهاددانشگاهی در پی شهادت مجاهد برجسته و شجاع فلسطینی شهید اسماعیل هنیه

پیام تسلیت جهاددانشگاهی در پی شهادت مجاهد برجسته و شجاع فلسطینی شهید اسماعیل هنیه
جهاددانشگاهی در پیامی شهادتِ مجاهد برجسته و شجاع فلسطینی، شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را به محضر امام عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و تمامی آزادگان جهان تسلیت گفت.
کد خبر : 925249

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جهاددانشگاهی در پی شهادت مجاهد برجسته و شجاع فلسطینی شهید اسماعیل هنیه پیام تسلیتی منتشر کرد که به شرح زیر است؛

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

ترور ناجوانمردانه مجاهد برجسته و شجاع فلسطینی، شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که سال‌ها در میدان مبارزه آماده‌ی شهادت بود و خانواده و فرزندان خود را در این راه تقدیم کرد؛ ملت ایران، فلسطین، امت اسلامی و به‌ویژه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت را سوگوار کرد.

جهاددانشگاهی شهادت این انسان آزاده، مومن و پرهیزکار را به محضر امام عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و تمامی آزادگان جهان تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای این شهید گران‌قدر، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

جهادگران جهاددانشگاهی با محکومیت این حرکات مذبوحانه که بیانگر درماندگی رژیم جعلی صهیونیستی است، از مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر می‌خواهند که به سکوت خود در قبال این جنایات پایان داده و برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین گام‌هایی آشکار و عملی بردارند.

قطعاً این جنایت ددمنشانه نویدبخش پیروزی بزرگ ملت فلسطین در برابر این جرثومه فساد و تباهی است که به‌زودی به خواست و مشیت الهی رقم خواهد خورد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته