دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 11:37
المپیک پاریس| به روز رسانی

صعود تیم شمشیربازی به نیمه نهایی با شکست آمریکا/وداع نوشاد عالمیان با پاریس

صعود تیم شمشیربازی به نیمه نهایی با شکست آمریکا وداع نوشاد عالمیان با پاریس
نماینده تنیس روی میز کشورمان در دومین دیدارش در بازی‌های المپیک پاریس مقابل حریف ژاپنی شکست خورد.
کد خبر : 925095

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم فناوری آنا، امروز در پنجمین روز از مسابقات المپیک در رشته های قایقرانی، تنیس روی میز، شمشیربازی و تیراندازی با کمان نمایندگان کشورمان به میدان می روند.

قایقرانی

*زینب نوروزی و مهسا جاور در فینال C قایقرانی روئینگ دو نفره سبک‌وزن بانوان المپیک 2024 پاریس با ثبت زمان 7:14.32 در گروهش چهارم شدند و در رده‌بندی کلی در رده شانزدهم قرار گرفتند.

*فاطمه مجلل در مرحله نیمه نهایی C/D ـ گروه اول قایقرانی روئینگ تک‌نفره بانوان المپیک 2024 پاریس با ثبت زمان 8:06.23 در گروهش ششم (آخر) شد و به فینال D راه یافت که بدین ترتیب برای قرار گرفتن بین رده‌های نوزده تا بیست و چهارم بار دیگر به آب خواهد زد.

تنیس روی میز

در ادامه مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک پاریس نوشاد عالمیان از ساعت ۱۱ امروز (چهارشنبه، ۱۰ مرداد ماه) به وقت محلی در ورزشگاه سود پاریس آره‌نا به مصاف هاریموتو دارای رنگ ۹ جهان از ژاپن رفت که با شکست در این دیدار از حضور در یک‌هشتم نهایی بازماند.
 
نوشاد عالمیان که در اولین مسابقه‌اش با نتیجه ۴ بر یک اوموتایو از نیجریه را شکست داده بود، در این دیدار در رقابتی زیبا، حساس و نفس‌گیر با نتیجه مجموع ۴ بر ۲ و با نتایج (۱۱ بر ۸، ۶ بر ۱۱، ۲ بر ۱۱، ۷ بر ۱۱، ۱۱ بر ۵ و ۷ بر ۱۱) مغلوب حریف ژاپنی شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

پیش از این ندا شهسواری و نیما عالمیان با شکست مقابل حریفانشان از گردونه مسابقات کنار رفته بودند تا بدین ترتیب پرونده کاروان تنیس روی میز ایران در این دوره از بازی‌های المپیک بسته شود.

شمشیربازی

تیم ملی شمشیربازی ایران شامل محمد رهبری، فتوحی، باهر و علی پاکدامن در دیداری نفسگیر و تماشایی برابر آمریکا یکی از قدرتمندترین تیم‌های دنیا با نتیجه 44-45 به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.

مسابقات تیمی در 9 راند برگزار می‌شود و در نهایت تیمی که به 45 امتیاز برسد برنده می‌شود.

فتوحی 5 - درشوییتس 4
پاکدامن 5 - سارون 5
رهبری 5 - هیچکاک 4
فتوحی 0 - سارون 7
(پس از این راند فتوحی با ارسباران باهر تعویض شد)
رهبری 5 - درشوییتس 5
پاکدامن 7 - هیچکاک 5
رهبری 5 - سارون 5
ارسباران 3 - هیچاک 5
پاکدامن 8 - درشوییتس 4

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته