دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با محور شرکت‌های دانش‌بنیان؛

جشنواره نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود

جشنواره نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود
فراخوان جشنواره رسانه‌ای پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با تمرکز بر نقش پارک‌های علم و فناوری و مراکز تولید علم و دانش در توسعه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نقش نمایشگاه‌ها در جهش تولید، توسعه واحد‌های فناور و دانش بنیان و مردمی‌سازی اقتصاد اعلام شد.
کد خبر : 923834

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رحمن دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: جشنواره رسانه‌ای پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با تمرکز بر نقش پارک‌های علم و فناوری و مراکز تولید علم و دانش در توسعه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نقش نمایشگاه‌ها در جهش تولید، توسعه واحد‌های فناور و دانش بنیان و مردمی‌سازی اقتصاد با محوریت موضوعاتی از جمله حمایت متقابل صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، نقش این صنایع در حفظ محیط زیست، مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، و اقدامات آنها در راستای تحقق شعار سال و مردمی‌سازی اقتصاد برگزار می‌شود.

وی افزود: نقش نمایشگاه‌های حوزه نفت و گاز در جهش تولید، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و مردمی‌سازی اقتصاد از دیگر موضوعات مهم این جشنواره است.

وی ادامه داد: قالب‌های جشنواره شامل موارد نوشتاری نظیر خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، سرمقاله و یادداشت و نیز چندرسانه‌ای مانند اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی است.

دشتی درباره شرایط شرکت در جشنواره گفت: آثار تولیدی باید در بازه زمانی ۲ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ در یکی از نشریات، خبرگزاری‌های ملی، استانی و صداوسیما منتشر شده باشند و آخرین مهلت پذیرش آثار تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر تصریح کرد: عکاسان باید علاوه بر ارسال نسخه‌های منتشر شده، لوح فشرده عکس‌ها را با کیفیت ۱۰۲۴ DPI و فرمت JPG ارسال و اینفوگرافی‌ها باید علاوه بر فرمت JPG، در قالب فرمت PSD یا TIF نیز ارسال شوند.

وی افزود: آثار ارسالی باید شامل شناسنامه، لوگوی نشریه و تاریخ انتشار باشند و در رسانه‌های برخط دارای نشانی اینترنتی و تاریخ انتشار باشند و برگزیدگان جشنواره ملزم به ارائه اصل اثر منتشر شده به دبیرخانه جشنواره هستند.

دشتی عنوان کرد: جشنواره حق استفاده تبلیغاتی و هنری از آثار ارسالی را دارد و کلیپ‌ها و موشن‌گرافی‌ها باید بدون لوگو و با کیفیت اصلی ارسال شوند.

وی گفت: خبرگزاری‌ها و رسانه‌هایی که بیشترین آثار تولیدی و جوایز انفرادی را در قالب‌های اعلام‌شده کسب کنند، به عنوان رسانه برتر شناخته و تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته