دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دانشگاه علم و فرهنگ؛

لیگ برنامه‌نویسی دانشجویی کشور برگزار شد

لیگ برنامه‌نویسی دانشجویی کشور برگزار شد
بزرگ‌ترین لیگ برنامه‌نویسی دانشجویی کشور «کد کاپ ۸» با رقابت نفرات برتر همه استان‌های کشور، امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
کد خبر : 923436

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی، با عنوان «کد کاپ ۸» توسط جامعه برنامه‌نویسان ایران، «کوئرا» و با حمایت ستاد اقتصاددانش بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

این هشتمین دوره از مسابقات «کدکاپ»، کشور است. این دوره، با مشارکت ۵ هزار و ۵۳۱ دانشجو از بیش از ۵۰۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی و از تمامی استان‌های کشور، همراه بوده است.

مرحله مقدماتی لیگ، امروز به‌صورت برخط و در چارچوب رقابت‌های استانی، طی ۶ مرحله برگزار شده و نفرات برتر هر استان در مرحله نهایی این لیگ به رقابت پرداختند.

دانشگاه‌های صنعتی شریف، اصفهان، امیرکبیر، یزد، شهید باهنر کرمان، آزاد علوم تحقیقات، نوشیروانی بابل و خلیج‌فارس بوشهر بیشترین تعداد شرکت‌کننده در این دوره را داشتند. به برگزیدگان مرحله نهایی جوایز نفیسی اهدا می‌شود و همچنین برگزیدگان این مسابقات با راهنمایی مشاوران فرصت حضور در بازار کار را دارند.

هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج دانش و مهارت برنامه‌نویسی و کاهش سطح اختلاف نصیب آموزشی در سراسر کشور و همچنین کشف استعداد‌ها و تسهیل ورود آنها به بازار کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته