دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نخبگان مستعدان برتر هنری معرفی می‌شوند

نخبگان مستعدان برتر هنری معرفی می‌شوند
معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از قرارگیری برگزیدگان سی‌و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان در زمره مستعدان برتر هنری بنیاد ملی نخبگان خبر داد.
کد خبر : 923402

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان طبق شیوه­ نامه شناسایی، رشد و تعالی استعداد‌های برتر ادبی، هنری و مهارتی در مسیر نخبگی، رویداد‌هایی را به عنوان رویداد سطح ۱ انتخاب می‌کند و برگزیدگان این رویداد‌ها که توسط شورای تخصصی در هر کدام از این حوزه‌ها انتخاب می­ شوند، امکان ورود به مسیر نخبگی را خواهند داشت. با توجه به مذاکرات و پیگیری­‌های انجام شده، سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان به عنوان یکی از رویداد‌های سطح ۱ بنیاد اعتباردهی شد.

رئیس شورای هنری بنیاد ملی نخبگان با تعریف مسیر نخبگی اضافه کرد: مسیر نخبگی راه رسیدن از دامنه استعداد تا قله نخبگی است که الزاماً با همراهی استاد راهبر میسر می‌شود.

وی افزود: بنیاد در پیمودن این مسیر در کنار مستعدان برتر در هر کدام از این حوزه‌ها است و سعی می‌کند با ایجاد شرایط بهتر برای رشد این افراد به تعالی آنها در این مسیر کمک کند

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تایید سی امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان به عنوان رویداد سطح ۱ بنیاد ادامه داد: با برگزیدگان این رویداد ارتباط گرفته شده و این افراد که اکنون در مرحله انتخاب استاد راهبر هستند؛ به زودی از تسهیلات بنیاد در مسیر نخبگی بهره‌مند خواهند شد.

 سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان، به همت اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی، در شهریورماه سال جاری و به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته