دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مالزی؛

دومین المپیاد بین‌المللی فناوری نانو برگزار می شود

دومین المپیاد بین‌المللی فناوری نانو برگزار می شود
دومین المپیاد بین‌المللی فناوری نانو مهرماه در مالزی برگزار می‌شود.
کد خبر : 920136

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان انتخاب نماینده ایران جهت شرکت در دومین دوره المپیاد دانشجویی بین‌المللی فناوری نانو آغاز شد. دومین دوره این المپیاد در مهرماه ۱۴۰۳ در کشور مالزی برگزار خواهد شد.

المپیاد بین‌المللی فناوری نانو (INO) فرصتی جذاب برای دانشجویان سراسر جهان فراهم می‌کند تا ضمن ارائه طرح‌های نوآورانه خود به رقابت با یک‌دیگر بپردازند. همچنین حضور گروه‌های فناور در فضای بین‌المللی، بستر شبکه‌سازی با افراد، مسئولان و صنعتگران سایر کشور‌ها را برای آنان فراهم می‌آورد.

دومین دوره المپیاد بین‌المللی نانو از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه به مدت ۵ روز در کشور مالزی برگزار خواهد شد. زمان ثبت‌نام در مرحله انتخابی این المپیاد از ۱۰ تا ۲۵ تیرماه است. پس از بررسی و رفع نقص اطلاعات ثبت‌کنندگان، مرحله داوری اولیه در نیمه دوم تیرماه اجرا خواهد شد و ۱۰ تیم به عنوان پذیرفته‌شدگان اولیه به مرحله داوری حضوری اعلام خواهند شد.

در ادامه مرحله داوری حضوری در نیمه اول مردادماه ۱۴۰۳ در ستاد نانو برگزار خواهد شد و یک تیم بر اساس نظرات داوران به عنوان نماینده ایران انتخاب خواهد شد. از سه تیم برتر در مرحله داوری حضوری از طرف ستاد نانو تقدیر به عمل خواهد آمد.

 انرژی بادی، انرژی خورشیدی، انرژی هسته‌ای، سوخت هیدروژنی، انرژی جزر و مد، انرژی زمین گرمایی و انرژی زیست توده‌ای تم موضوعی دومین دوره المپیاد به شمار می رود.

شرکت در این دوره از المپیاد شرایطی دارد. تیم شرکت‌کننده حداقل ۲ عضو و حداکثر ۴ عضو داشته باشند. تمامی اعضاء باید دانشجو باشند. تیم شرکت‌کننده یک سرپرست خبره معرفی نماید. این سرپرست باید عضو هیات علمی دانشگاه یا یک صنعتگر باشد. سابقه کاری این فرد باید بیش از ۵ سال باشد. همچنین تیم شرکت‌کننده و سرپرست دارای سابقه پژوهشی مطلوب در تم موضوعی المپیاد و در حوزه نانوفناوری باشند.

 دو نفر از اعضای تیم دارای سطح زبان انگلیسی حداقل B ۲ طبق CEFR باشند (مکالمه و نوشتن). سرپرست و اعضای تیم شرکت‌کننده دارای گذرنامه و تابعیت ایرانی باشند.

 تیم شرکت‌کننده باید دارای یک طرح فناورانه با سطح آمادگی فناوری (TRL) ۳ تا ۵ باشد (اثبات مفهوم تا نمونه اولیه). این طرح باید در حوزه تم موضوعی المپیاد تعریف شده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته