دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی ضصندق نوآوری و شکوفایی محقق شد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه بسته «۱۰۰۰ فناور» تا پایان تیر ماه

تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه بسته «۱۰۰۰ فناور» تا پایان تیر ماه
صندوق نوآوری و شکوفایی مهلت ثبت نام بسته حمایتی «۱۰۰۰ فناور»، را برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ تمدید کرد.
کد خبر : 918386

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا از تسهیلات قرض‌‍‌الحسنه ۳ میلیارد تومانی بسته حمایتی «۱۰۰۰ فناور»، مهلت ثبت‌نام برای بهره‌مندی از این تسهیلات تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ تمدید شد. 

«۱۰۰۰ فناور» یکی از بسته‌های حمایتی هشت‌گانه این برنامه است که با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان «نوپا» و تبدیل کردن آنها به شرکت‌های دانش‌بنیان «فناور» اجرا می‌شود. 

تسهیلات قرض‌الحسنه بسته «۱۰۰۰ فناور» به طور یکجا، بدون تنفس و با دوره بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان، با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی و از سوی بانک‌های عامل به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌شود.

شرکت‌های دانش بنیان نوپا که شرایط تعیین‌شده از جمله فروش کل کمتر از ۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲، برنامه عملیاتی مشخص برای افزایش فروش محصولات/ خدمات دانش‌بنیان، افزایش تعداد نیروی انسانی بیمه‌شده به بیش از ۱۰ نفر تا پایان سال ۱۴۰۳ را داشته باشند، می‌توانند از تسهیلات این برنامه بهره‌مند شوند.

با توجه به استقبال شرکت‌های دانش بنیان نوپا از تسهیلات قرض الحسنه بسته «۱۰۰۰ فناور»، مهلت ثبت‌نام برای بهره‌مندی از این تسهیلات تا پایان تیرماه تمدید شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته