دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به پارک صنایع فرهنگی دعوت شدند

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به پارک صنایع فرهنگی دعوت شدند
پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی از نامزدهای انتخاباتِ ریاست جمهوری برای حضور در این پارک و پاسخ به سوالات فعالان صنایع خلاق و فرهنگی دعوت کرد.
کد خبر : 917586

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در نامه ای به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخاباتِ ریاست جمهوری، از آنها برای حضور در جمع شرکت های خلاق و دانش بنیان عرصه علوم انسانی و فرهنگ و هنر و گفت و گو با مدیران و کارشناسان این عرصه دعوت و اعلام کرد: فرصت انتخابات، به عنوان اصلی ترین راه بیان مطالبات و مظهر اراده ملت در مسیر آینده ایرانِ اسلامی پیش روی ماست و می توان از آن برای شنیدن نظرات و مطالبات فعالان صنایع خلاق و فناوری‌های نرم بهره برد.

در متن این دعوتنامه آمده است؛

بی تردید راه پیشرفتِ ایران اسلامی، از مسیرِ رونق و توسعه تولیدات و خدماتِ دانش‌بنیان می‌گذرد و امروز که علی‌رغم انواع تحریم‌ها، جامعه علمی کشور و جوانانِ خلاق ایرانی، در میدان کوششِ دانش بنیان پایمردی کرده و با نوآوری و خلاقیت، برای رشد و پیشرفت ایرانِ عزیز می‌کوشند، از نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز انتظار می‌رود هم این موضوع را در بیانِ مطالب و نظرات خود در اولویت قرارداده و هم برنامه ها و راهبردهای مشخصی در این عرصه داشته باشند.

«پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی» به عنوان اولین و تخصصی‌ترین پارک حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق، اقتصاد فرهنگ و علوم انسانی را مدنظر قرار دارد و تلاش می کند همزمان با کمک به ارتقای فرهنگی، به رشد اقتصادی کشور نیز یاری رساند.

با عنایت به اهمیت و ضرورت توجه به حوزه مهم و راهبردی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در ایران و جایگاه و سهم ویژه اقتصاد خلاق در تولید ناخالص ملی، این پارک، از جنابعالی دعوت می کند در جمع شرکت های خلاق و دانش بنیان عرصه علوم انسانی و فرهنگ و هنر حضور یافته و ضمن تشریح برنامه ها و سیاستهای فناوری و فرهنگیِ خود، در برنامه ای ویژه با مدیران و خبرگان این عرصه گفت‌وگو بفرمایید.

حضور شایسته شما را در این عرصه خطیر ارج نهاده و قدردان اقدام آگاهانه شما که موجب گرما و شور و شوق هرچه بیشتر فضای انتخابات شده، هستیم و امیدواریم با اجابت این دعوت و حضور در جمع فعالان این عرصه، امکان طرح مباحث مهم اقتصاد خلاق در فرصت این انتخاباتِ سرنوشت ساز را فراهم آورید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته