دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کسب جایزه نوبل ایرانی توسط دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

کسب جایزه نوبل ایرانی توسط دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب جایزه البرز (نوبل ایرانی) در بخش دانشجویان برگزیده شد.
کد خبر : 917327

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری آنا، مهرداد احسانی دانشجوی دکترای دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست گرایش راه و ترابری با راهنمایی دکتر فریدون مقدس نژاد و دکتر پوریا حاجی کریمی، موفق به کسب جایزه البرز در بخش دانشجویان برگزیده شد.

کسب معدل ۲۰ در دوره دکتری تخصصی، کسب رتبه اول دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، نویسنده ۱۷ مقاله علمی در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، برگزیده طرح‌های بنیاد ملی نخبگان در دو سال متوالی و قبولی در مقاطع ارشد و دکتری از طریق استعداد‌های بخشی از دستاورد‌های علمی و آموزشی این دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

مراسم جایزه البرز با هدف تکریم اهالی علم و تقدیر از فناوران، حوزویان و دانشگاهیان با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، مدیر عامل بنیاد علمی فرهنگی البرز و جمعی از استادان برجسته و صنعتگران برتر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

این جایزه، در تقارن با ۶۲مین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، به ۶۲ نفر شامل ۴۰ نفر در بخش دانشجویان (۱۰ نفر در بخش دانشجویان پزشکی و ۳۰ نفر در بخش دانشجویان غیرپزشکی)، ۷ نفر در بخش طلاب حوزه‌های علمیه، ۱۰ نفر در بخش فناوران و ۵ نفر در بخش دانشمندان اعطا گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته