دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور نمایندگان نامزدها؛

نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد/ ارائه بسته خدمات به ستاد‌های انتخاباتی

نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد  ارائه بسته خدمات به ستاد‌های انتخاباتی
نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر : 916804

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با حضور اعضای ستاد و نمایندگان نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز (23 خرداد) برگزار شد.

در این نشست، درباره ماموریت‌‌های این ستاد و همچنین بسته خدمات مرکز ملی فضای مجازی که قرار است به ستادها ارائه شود، توضیح داده شد.

ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با توجه به نقش و اهمیت فضای مجازی، در تعامل با سکوها و پلتفرم های داخلی و زیرساخت های موجود در مرکز ملی فضای مجازی در این نشست به ستادهای کاندیداها خدمات مختلفی در حوزه های توزیع درست برنامه های کاندیداها، رصد و پایش فعالیت های انتخاباتی، استفاده از زیرساخت های فضای مجازی کشور در جهت ارتباط با مردم و . . . دسترسی هایی را ارائه کرد.

همچنین سامانه esetad.ir در راستای ارتباط دوسویه میان ستادهای نامزدها و همچنین هواداران معرفی شد که خدمات متنوعی از جمله دستیار هوشمند اختصاصی، نظرسنجی مردمی، سرویس پرداخت کمک های مردمی، سامانه های داده و رصد و... فراهم کرده است.

در این جلسه نسبت به مقررات گذاری فعالیت سکوها و درگاه های نشر برای پیشگیری و مقابله با رفتارهای مجرمانه، به خصوص انتشار اخبار خلاف واقع و کذب نسبت به کاندیداها نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز در این جلسه ضمن تشکر از مرکز ملی که برای اولین بار دسترسی ها و خدماتی را به تمام کاندیداها ارائه کرده است، برخی نیازهای دیگر خود در حوزه فضای مجازی را بیان کرده و از مرکز ملی درخواست کمک در جهت رفع نیازها داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته