دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساخت رادار محرومیت‌زدایی برای پایش مناطق محروم کشور

ساخت رادار محرومیت‌زدایی برای پایش مناطق محروم کشور
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از تولید محصولی با عنوان رادار محرومیت‌زدایی خبر داد که در پایش محرومیت بخش‌های مختلف استان‌ها، شهرستان‌ها و روستا‌های کشور کاربرد دارد.
کد خبر : 916731

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدسعید قاسمی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه آبادیران عنوان کرد: به صورت کلی دو دسته فعالیت انجام می‌دهیم. دسته نخست فعالیت‌ها در زمینه پردازش تصویر و خدمات مرتبط با حوزه تصویر و دسته دوم نیز فعالیت‌هایی در حوزه خدمات است.

وی با بیان اینکه این شرکت به صورت کلی در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، گفت: در حوزه محرومیت‌زدایی کار‌های بسیار خوبی توسط متخصصان شرکت انجام شده است. یکی از خدمات ویژه‌ای که در نمایشگاه آبادایران عرضه کردیم، «رادار محرومیت‌زدایی» است. این سامانه، پایش محرومیت‌های بخش‌های مختلف استان‌ها، شهرستان‌ها و روستا‌های کشور را انجام می‌دهد.

قاسمی ادامه داد: گام بعدی، تخصیص هوشمند منابع از یک استخر منابع به صورت مالی و غیر مالی بر اساس اولویت‌بندی با کمک هوش‌مصنوعی به منطقه کمتر برخوردار است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: معمولاً روند توزیع اعتبارات چندان متمرکز نیست و تصمیمات فردی دخالت زیادی در روند توزیع بودجه دارد. با استفاده از رادار محرومیت زدایی می‌توانیم با تعریف اولویت‌ها برای هر منطقه و قرار دادن این اولویت‌ها در یک شبکه، پول یا امکانات را به منطقه دارای اولویت اختصاص بدهیم. مهم‌ترین مزیت این محصول هوشمندی آن است؛ چراکه از منابع محدود تخصیص بهینه خواهید داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته