دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زارع‌پور خبر داد؛

ادامه مسیر پرشتاب صنعت فضایی/ سیزدهمین پرتاب دولت سیزدهم به‌زودی انجام می‌شود

ادامه مسیر پرشتاب صنعت فضایی  سیزدهمین پرتاب دولت سیزدهم به‌زودی انجام می‌شود
وزیر ارتباطات گفت: مسیر پرشتاب رشد صنعت فضایی ادامه دارد و در هفته‌های آتی شاهد سیزدهمین پرتاب دولت سیزدهم هم خواهیم بود.
کد خبر : 916596

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از برگزاری سومین جلسه شورای عالی فضایی و انجام سیزدهمین پرتاب فضایی دولت سیزدهم در هفته‌های آینده خبر داد و نوشت:

«دیروز سومین جلسه شورای عالی فضایی به ریاست آقای دکتر مخبر برگزار شد و تصمیمات مهمی برای تداوم توسعه صنعت فضایی و حمایت از متخصصین و نخبگان کشور در این حوزه گرفته شد. به فضل الهی مسیر پرشتاب رشد صنعت فضایی ادامه دارد و در هفته‌های آتی شاهد سیزدهمین پرتاب دولت سیزدهم هم خواهیم بود.»

ادامه مسیر پرشتاب صنعت فضایی/ سیزدهمین پرتاب فضایی دولت سیزدهم به‌زودی انجام می‌شود

زارع‌پور همچنین با انتشار تصویری ازاهدای هدیه معنوی آیت الله رئیسی به دانشمندان و مدیران ارشد فضایی نوشت:

«این لوح توسط آیت الله رئیسی پس از موفقیت‌های متعدد و پرافتخار فضایی سال گذشته برای تقدیر از دانشمندان و مدیران ارشد فضایی کشور امضا شد اما بعد از پرواز اردیبهشت تقدیر این شد دیروز توسط آقای دکتر مخبر در جلسه شورای عالی فضایی تقدیم عزیزان شود.

هدیه معنوی شهید جمهور انرژی مضاعف برای طی مسیر خواهد بود»

ادامه مسیر پرشتاب صنعت فضایی/ سیزدهمین پرتاب دولت سیزدهم به‌زودی انجام می‌شود

سومین جلسه شورای عالی فضایی در دولت سیزدهم به ریاست دکتر محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این شورا در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

موضوعات دستور کار جلسه، برنامه‌های آینده صنعت فضایی کشور، توانمندی‌ها و شتاب بخشی به روند توسعه این صنعت در کشور مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

همچنین پیشنهاد نامگذاری پایگاه ملی پرتاب‌های فضایی (چابهار) به نام شهید جمهور، «آیت‌الله رئیسی»، به پاس زحمات و حمایت‌های بی دریغ ایشان برای شکوفایی صنعت فضایی مورد توافق کلیه اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته